تعداد ۲۰ بسته پيامكي براي ارسال به صورت خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در نظر گرفته شده است. كاربر پس از دريافت پيامك تبليغاتي با انتخاب گزينههاي پيشنهادي و ارائه اطلاعات مورد نياز، بسته مناسب خودش را دريافت خواهد نمود.
دوراني بود كه سرويس ارزش افزوده عجيب داغ شده بود. دوستي رايزني كرده بود تا چند سرويس وَس راهاندازي نمايد. اما نميخواست مانند ساير سرويسها صرفاً ارسال تعدادي پيامك به صورت متوالي باشد. بلكه به شدّت مصرّ بود تا خواستههاي كاربر دريافت شده و در تعيين مسير دريافت پيامكها و جنس و نوع آنها تأثير بگذارد. بنابراين اين گردش كار را طوري طراحي كردم كه در چند مرحله با كاربر تعامل نموده و نقطهنظرات وي را دريافت نموده او را به سمت بسته مناسب راهنمايي كند. البته تا آنجا كه ميدانم، اين خدمات راهاندازي نشد!
دو روز انسان نبايد مانند هم باشد. با نوشتن نظر خود، كمك كنيد متفاوت از ديروز باشم:
تشكر
پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱با تشكر
پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱تشكر
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲