مكان مطالعه، انگيزه مطالعه، پرسش مطالعه، عناوينيست كه روش مطالعه با آن آغاز ميشود. نمودار تمركز در مطالعه، نمودار تندخواني، نمودار روش برنامهريزي، نمودار نيازهاي مطالعه. مجموعه اين نمودارها بحثي را شكل ميدهد با عنوان «روشها».
سال اول طلبگي، مدرسه علميه معصوميه (س)، روي ديواري اعلان كوچكي ديدم مبني بر تشكيل كلاس روشها، حجةالاسلام بابايي. در اين دوره شركت جستم و اين جزوه مطالب ارائه شده در جلسات اين دوره است كه همزمان با طرح درس نوشته شده است.
در انتهاي جزوه مطالب ديگري نيز بنده نوشتم كه ربطي به كلاس درس ندارد و بيشتر براي تجربه نگارش به زبان عربيست.
آنچه من نوشتهام پايان نيست، آغاز است. براي ادامه راه، نقطهنظر خود را ذيلاً بنويسيد:
شكر
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱متشكر
سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱