اين نمودار در هشت سرشاخه طبقهبندي شده است: مباني فلسفي، جذابيت در رسانه، مخاطب رسانه، قالبهاي برنامههاي تلويزيوني، مميّزيهاي اسلام، رسانه اسلامي، تاريخچه برنامههاي گفتگومحور، مؤلفههاي جذابيت برنامههاي گفتگومحور.
بدون هيچ توضيحي، يكي از دوستان آمد دم در خانه، كتابي به دستم داد و گفت: اين را گفتهاند خلاصه كن! كتاب خوبي بود. چيزهاي جالبي از آن فرا گرفتم. ولي به گمانم بهترين بخشش همان بخش نماها بود و كلاً ميشود گفت فصل آخر كه يكي يكي ويژگيهاي يك برنامه موفق و جذاب را توضيح ميدهد. باقي كتاب شايد كمتر برايم جذّاب بود. چيزهاي جالبي درباره لانگشات و مديومشات و اينچيزها خواندم كه تازگي داشت.
متشکّر ميشوم اگر بزرگواري فرموده و ديدگاه خود را ذيلاً برايم بنگاريد:
موضوع
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸جذابيت در برنامههاي گفتگومحور تلويزيوني
چهارشنبه ۲۹ دي ۱۴۰۰