پس از بيان «مسأله و ضرورت»، شيوه دستيابي به بستههاي تبليغي بيان شده است. سپس با دو سرفصل: توليد و نشر، ارزيابي و اصلاح، متن به پايان ميرسد.
مجموعهاي بودند كه قصد داشتند محتواهاي تبليغي را براي استفاده آسان مبلّغين در قالب بستههايي توليد و عرضه نمايند. يكي از دوستان واسطه بود و گفت روشي را پيشنهاد نمايم، مدلي مثلاً، تا شيوه طراحي و توليد بستهها را نشان دهد. من هم از «مسألهشناسي» شروع كردم. اينكه ابتدا بايد ديد «مسأله» مردم چيست. موافق نبودم كه همينطور يلخي برويم و محتوا جمع كنيم و تحويل مبلّغ دهيم. آن كاري را تصوّر كردم كه مبلّغين موفّق انجام ميدهند. چه ميكنند؟! مرحوم فلسفي، مرحوم كافي، مرحوم آقاي خزعلي، اينها ابتدا مشكل مردم را از نزديك لمس ميكردند و سپس محتواي تبليغ خود را توليد مينمودند. حالا ما بايد همينكار را سازماني و تشكيلاتي انجام دهيم، با روشهايي دقيقتر و قابل اعتمادتر.
اين نوشته را ميتوانيد به صورت رايگان از لينكهاي روبهرو دريافت نماييد.
دانلود: ۱۴۵۷ بار
نظر شما را ميخوانم. با نوشتن اشتباهات و ايراداتي كه به چشمتان آمده، ياريام كنيد: