چهار سرفصل اصلي براي آموزش پيشنهاد شده است، به عنوان سيلابس درسي: راههاي دستيابي به اطلاعات، دليل نياز به موضوعبندي اطلاعات، تكنيكهاي ارجاعسازي و تفاوت سند كتبي با سند الكترونيكي در ايجاد ارجاع.
خوشحال بودم اگر بتوانم به اين پروژه كمكي برسانم. پنجاه دانشجو و طلبه را جمع كرده بودند در يك اردوي زيارتي. ده روز دور هم باشيم و درباره تقطيع و نمايهزني صحبت كنيم. هدف اينكه بخشي از اين افراد به اندازهاي مهارت پيدا كنند كه بتوانند در پروژهاي بزرگ همكاري نمايند؛ نمايهزني تمامي بيانات رهبر انقلاب از سال ۱۳۶۸ تا كنون.
مدير پروژه پرسيد تو چه داري براي كمك؟ اين سرفصلها را نوشتم كه ميتوانم دربارهاش صحبت كنم. فهرست تجربياتي است كه در دوره ده روزه ميتوانم تدريس نمايم. چون بنا بود اصطلاحنامهنويسي و تقطيع و كارهاي ديگر را ديگران آموزش دهند، من فقط تمركز كردم روي تفاوتهاي اطلاعات آنالوگ و ديجيتال، يعني تفاوت كاغذ با رايانه!
از نوشتههاي شما استفاده ميكنم و ياد ميگيريم. لطفاً ديدگاه خود را بنويسيد:
آشنايي
سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲