نتيجه بررسي نرمافزار مذكور در قالب ۱۴ نكته بيان شده است.
نرمافزار ارتباط با مشتريان ساختار مشخصي دارد كه در دنيا مورد استفاده شركتهاي تجاري است بيشتر تا مراكز فرهنگي. اصلاً نوع تعريفي كه براي آن شده، به نوعي مرتبط با بازار است و براي اينكه بتواند مشتري را حفظ نمايد. امّا در كشور ما گويا باب شده به عنوان ابزاري در روابطعموميهاي نهادها مورد استفاده قرار ميگيرد. اين دوستان ما نيز يك نسخه طراحي كرده و نوشته بودند كه امكانات مفصلي هم داشت. اطلاعات تمام مرتبطين را نگهداري ميكرد و دسترسيهاي گوناگوني به اطلاعات ايجاد مينمود.
با توجه به ايده تجميع تمامي بانكها بر بستر يك سامانه واحد، پيشنهاد شد كه CRM هم به اين سامانه منتقل گردد. بنده طرحي آماده كرده بودم كه در طي ششماه بتوان تمام سامانههاي مؤسسه را تجميع كرد كه البته اين وظيفه به بنده واگذار نشد. اين نوشته، گزارشي از بررسي نرمافزار CRM است و امكانسنجي آن براي ادغام در سامانه يكپارچه.
اين نوشته را ميتوانيد به صورت رايگان از لينكهاي روبهرو دريافت نماييد.
دانلود: ۱۶۲۸ بار
مطالعه نظرات خوانندگان برايم كمك بزرگيست. اين كمك را دريغ نفرموده، بنويسيد: