به نام خدا

بررسي نرم‌افزار CRM جهت طراحي نسخه اينترنتي آن

نوع نوشته: نقد و بررسي
براي: مؤسسه طلايه‌داران نور آفاق
تاريخ نگارش: آذر ۱۳۸۷ هجري شمسي
تعداد صفحات: ۲
نتيجه بررسي نرم‌افزار مذكور در قالب ۱۴ نكته بيان شده است.
نرم‌افزار ارتباط با مشتريان ساختار مشخصي دارد كه در دنيا مورد استفاده شركت‌هاي تجاري است بيشتر تا مراكز فرهنگي. اصلاً نوع تعريفي كه براي آن شده، به نوعي مرتبط با بازار است و براي اين‌كه بتواند مشتري را حفظ نمايد. امّا در كشور ما گويا باب شده به عنوان ابزاري در روابط‌عمومي‌هاي نهادها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين دوستان ما نيز يك نسخه طراحي كرده و نوشته بودند كه امكانات مفصلي هم داشت. اطلاعات تمام مرتبطين را نگهداري مي‌كرد و دسترسي‌هاي گوناگوني به اطلاعات ايجاد مي‌نمود.
با توجه به ايده تجميع تمامي بانك‌ها بر بستر يك سامانه واحد، پيشنهاد شد كه CRM هم به اين سامانه منتقل گردد. بنده طرحي آماده كرده بودم كه در طي شش‌ماه بتوان تمام سامانه‌هاي مؤسسه را تجميع كرد كه البته اين وظيفه به بنده واگذار نشد. اين نوشته، گزارشي از بررسي نرم‌افزار CRM است و امكان‌سنجي آن براي ادغام در سامانه يكپارچه.
اين نوشته را مي‌توانيد به صورت رايگان از لينك‌هاي روبه‌رو دريافت نماييد.
دانلود: ۴۹۶ بار
هر روز به اميد ديدن پندي يادداشت‌ها را مي‌خوانم. لطفاً اندرزهايتان را بنويسيد:

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها776طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها68براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها23همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها9تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي60تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ991نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
تماس پيامك ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN