پس از بيان مقدمهاي در توصيف طرح، ضرورت بهرهبرداري از خدمات بانكي الكترونيكي و اينترنتي در ارائه خدمات به طلاّب عزيز، بيان شده است. پس از بيان هشت هدف، راهكار عملياتي در قالب پنج مرحله تبيين گشته و در نهايت گام سوّم به مديران واگذار شده است، تا تصويب نمايند و فرآيند آغاز شود.
يكي از دوستان اصرار به استفاده از خدمات بانكداري اينترنتي داشت و از مخالفت مديران نگران، خواست چيزي بنويسم كه ايشان را قانع كند. من هم لجام از جريان سيّال ذهن گشودم و رهايش كردم تا مسيري را برود كه گمان ميكردم ميتواند مديران را به اين اقدام تحريك كند. البته نميدانم در نهايت چه شد، زيرا خبري نرسيد از موافقت يا مخالفت!
اين نوشته را ميتوانيد به صورت رايگان از لينكهاي روبهرو دريافت نماييد.
دانلود: ۱۸۲۰ بار