بيست بند است اين نوشته كه هر بند شمارهگذاري شده است. نقدي بر متني كه قصد داشت فرضيهاي را طرح كند.
وقتي كاري به ظاهر علمي بدون پشتوانه علمي انجام ميشود، بدون ابتنا بر روشهاي صحيح، بايد كه به آن حمله كرد، بيرحمانه هم. من هم همين كار را كردم. بنده خدايي آمده به رسم برخي افراد بياطلاع يك آيه از قرآن را نوشته و برداشت ذوقي خود را طوري بر تفسير آن تحميل كرده كه انگار يك دستاورد علمي تازه است. در نهايت تذكر دادم كه راه تفكر هميشه باز است، ولي در محيط علمي و بهصورت تعليقي و در چارچوبهاي همان علم. نميشود كه هر چه به نظرمان رسيد را تبديل كنيم به يك دستورالعمل و بدهيم به سازمانها تا اجرا كنند. اين كار نه فقط غيرعلميست، بلكه ضد علم است.


اين نوشته را ميتوانيد به صورت رايگان از لينكهاي روبهرو دريافت نماييد.
دانلود: ۱۵ بار
مطالعه نظرات خوانندگان برايم كمك بزرگيست. اين كمك را دريغ نفرموده، بنويسيد: