به نام خدا
تكه متني است درباره نحوه ارزيابي كيفيت آموزش در مدارس. همراه با بررسي اين نكته كه تا چه ميزان بايد دست معلّم در آموزش باز باشد؛ آيا تمام متن درسي و شيوهنامه در مركز توليد و به صورت متمركز راهبري شود و يا هر معلّم به فراخور شاگردان خود عمل نمايد.
منبع را نميدانم خُب! متني بيسر و ته را دادند كه ترجمه كنم. باز هم بستگان يك دوست. باز هم سفارش يكي از استادان دانشگاه. باز هم رايگان و فقط در جهت خدمت به رفقا و ارتقاء توانايي ترجمه به اين بهانه. خيلي بيشتر از اين چند نمونه كه در اين سايت معرفي كردهام، از اين ترجمههاي دوستانه داشتهام. بسياري را اصلاً در اختيار ندارم. مثلاً ظهر آمده متن انگليسي را داده، دم در حجره، شب ترجمه كردم و نماز صبح آمده و گرفته است. رايانه كه نداشتم در حجره مدرسه. دستنويس شده و برده است كه همان روز به استاد بدهد. لذا نمانده است هيچ نسخهاي براي خودم. از اين موارد هم بوده چند تايي كه خصوصاً يكي خيلي مرا در حسرت گذاشت، متني در مديريت بود و روش ماتريسي در طراحي ساختار مديريت كه بسيار جالب و به روز بود و در حين ترجمه غرق لذّت شدم و اكنون ندارم كه نمايش دهم. خدا را شكر.
اين نوشته را ميتوانيد به صورت رايگان از لينكهاي روبهرو دريافت نماييد.
دانلود: ۱۱۹۱ بار
خود واقعي را تنها در آينه ميتوان ديد، آينه باشيد و اشتباهاتم را ذيلاً متذکّر شويد:
خدا خيرتون بده
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹تشكر
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱
صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت
نوشتهها986طرحها، برنامهها و نوشتهها
مكانها75براي چه جاهايي نوشتم
زمانها30همه سالهايي كه نوشتم
جستجودستيابي به نوشتهها از طريق جستجو
وبلاگ1387با استفاده از سامانه پارسيبلاگ
نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليتها
آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن
سايتها23معرفي سايتهاي طراحي شده
نرمافزارها36سورس نرمافزارهاي خودم
معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او
فونتهاي فارسي60تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشتههايم استفاده شده است
بايگاني وبلاگ1375نسخه محلّي از نوشتههاي وبلاگ
خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجرهساز
خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجرهساز
فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
تماس
پيامك
ايميل
ذخيره