پاسخ به مشكلات فني سايت مركز
نتيجه جلساتي كه با حضور مدير فنآوري مركز با مجري سايت گرفته شده، بخشهايي كه ابهام داشته است و استعلام از مدير فنآوري سابق نياز بوده، در اين نوشته براي بنده ارسال شده و آنچه به رنگ قرمز نوشته شده، پاسخهاست.
آنچه به عنوان RFP براي سفارش طراحي سايت نياز بود را خود نوشته بودم. به عنوان ناظر هم قرارداد را امضاء كرده و سايت نيز تحويل شده بود. امّا فرصتي مركز داشت براي اعلام نواقص و درخواست رفع باگها. در آن زمان ديگر مسئول فنآوري مركز نبودم و مسئول بعدي جلساتي را براي اين منظور برگزار كرده و به چالشهايي برخورد كرده بود.
جاهايي به دستور رياست مركز تغييراتي در طرح داده شده و مجري هم به دستور عمل كرده، حالا سند مكتوبي براي اين خُردهفرمايشات شفاهي وجود نداشت. چالش از اينجا نشأت ميگرفت كه مجري شخص بنده را شاهد گرفته بر حجيّت عملي كه انجام داده. اين فهرست را از اين رو، براي من ارسال كردند و من هم به عنوان شاهد، پس از سوگند اولين، بر مبناي صداقت هر چه ميدانستم نوشتم، تا حقي از كسي ضايع نشود.
وقتي كارها را بر خلاف مستندات انجام ميدهيم و براي كارهاي جديد مستند نميسازيم، وقتي به جاي نوشتاري عمل كردن، شفاهي عمل ميكنيم، اين تضييع حقوق هم ممكن است پديد آيد.
بيشک دليلي بوده كه توجهات جلب شده؛
عنوان، تصوير يا توضيحي كه براي اين مطلب آمده،
دليل را بنويس و دگمه دانلود را كليك كن.
بررسي براي باراندازي...