ساختار محتوايي پيشنهادي براي محوريّت پروندههاي سايت
ساختار پيشنهادي جديد براي طبقهبندي دادههاي سايت در اين نمودار ديده ميشود. تمامي محتواي سايت حول «پرونده»ها نظم يافته و به دو بخش «داخلي» و «ديگران» تقسيم شده است.
ابتدا دسترسيهاي سايت را بررسي كردم كه يك نمودار شد. سپس بر اساس آن به فهرست كامل محتواي سايت دست پيدا نمودم كه آن نيز در يك نمودار نمايش داده شد. بعد هم كه ارتباطات محتوايي را تحليل كردم، به اين ساختار پيشنهادي رسيدم. اين را نيز در قالب يك نمودار نشان دادم.
هدفم از اين بررسيها رسيدن به روشي بود براي ارتقاء ساختار محتوايي سايت. در اين شيوه، همانطور كه مشاهده ميكنيد، تمام اطلاعات سايت حول پرونده به يكديگر مرتبط ميشود. هر پرونده يك موضوع كلّي و اساسي است كه از سوي رهبر طرح گرديده است، مثلاً «عبرتهاي عاشورا»، «ناتوي فرهنگي» و مانند آن.
پيرامون هر پرونده كه تشكيل ميشود اطلاعاتي از دفتر رهبري به دست ميرسد و اطلاعاتي از خارج دفتر. اطلاعات داخل دفتر آن دسته از محتوا هستند كه توسط خود ما در داخل توليد ميشوند. محور آنها هم فرمايشات رهبري است. امّا اطلاعات خارج از دفتر، آن اطلاعاتي كه توليد ساير مراكز و نهادها بوده و يا قائل آنها غير از رهبر انقلاب باشد. البته اين اطلاعات نيز به دليل ارتباط با موضوع پرونده در سايت ارائه ميشود. پس محوريت پرونده در اين دسته از محتوا هم حفظ گرديده.
بيشک دليلي بوده كه توجهات جلب شده؛
عنوان، تصوير يا توضيحي كه براي اين مطلب آمده،
دليل را بنويس و دگمه دانلود را كليك كن.
بررسي براي باراندازي...