گردش عمليات سامانه پيامكي استخاره به صورت نمودار
يك فلوچارت است كه براي مديريت يكي از خدمات ارزش افزوده تلفن همراه طراحي شده است. از ارسال پيامك تبليغاتي دعوتنامه آغاز ميشود و در صورت ارسال كد توسط كاربر، او را وارد خدمات دريافت پيامك مينمايد. در نهايت و با اتمام پيامكهاي ارسالي متناسب با نياز بيان شده از سوي كاربر، نقد و نظر وي را دريافت كرده و پرونده او را ميبندد.
دوراني بود كه سرويس ارزش افزوده عجيب داغ شده بود. دوستي رايزني كرده بود تا چند سرويس وَس راهاندازي نمايد. اما نميخواست مانند ساير سرويسها صرفاً ارسال تعدادي پيامك به صورت متوالي باشد. بلكه به شدّت مصرّ بود تا خواستههاي كاربر دريافت شده و در تعيين مسير دريافت پيامكها و جنس و نوع آنها تأثير بگذارد. بنابراين اين گردش كار را طوري طراحي كردم كه در چند مرحله با كاربر تعامل نموده و نقطهنظرات وي را دريافت نموده او را به سمت بسته مناسب راهنمايي كند. همچنين در صورت افراط در استفاده از خدمات، توضيحات لازم را به اطلاع كاربر برساند.
بيشک دليلي بوده كه توجهات جلب شده؛
عنوان، تصوير يا توضيحي كه براي اين مطلب آمده،
دليل را بنويس و دگمه دانلود را كليك كن.
بررسي براي باراندازي...