به نام خدا

دريافت فايل ضميمه

خب، ظاهراً تصميم گرفتيد تا اين فايل را دريافت كنيد. از اين بابت خوشحالم، از اين‌كه آن را شايسته دريافت دانستيد. تنها يك گام ديگر تا دريافت فايل باقي مانده است و آن بيان ديدگاه شماست؛ من بسيار كنجكاوم كه بدانم چه چيزي در توضيحات اين فايل توجه شما را جلب نموده است و به اين تصميم شما منتهي گشته. يعني در يك كلام: چرا مي‌خواهيد اين فايل را دانلود بفرماييد؟
بزرگواري كرده و به زبان شيواي فارسي، چند كلمه‌اي در اين باره برايم بنويسيد. بدانيد كه حتماً اين توضيح شما حقير را ياري مي‌كند كه در فعاليت‌هاي آينده دقّت بيشتري كرده، بهتر و مؤثّرتر عمل نمايم.
پيشاپيش از وقتي كه مبذول مي‌فرماييد سپاسگزارم!

آيين‌نامه كارگروه تأسيس ستاد پي‌گيري مطالبات نظام از حوزه

در اين جزوه ۹ سند معرفي شده است: آئين‌نامه كارگروه تأسيس، آئين‌نامه كميته‌هاي پژوهشي، آئين‌نامه كمسيون‌ها، طبقه‌بندي موضوعات فعاليت حوزه، طبقه‌بندي نيروهاي انساني حوزه، ساختار سازماني حوزه، طبقه‌بندي عملكردهاي نظام، طبقه‌بندي مطالبات نظام از حوزه و ساختار نهادهاي نظام.
امّا تنها سند اول به صورت پيش‌نويس ارائه گرديده. سند نخست شامل: ضرورت، تعاريف، اهداف، وظايف، نتايج و محصولات و بخش انحلال است.
قبل از برگزاري اجلاسيه علماي بلاد، هنوز هيچ نوع همكاري با «جامعه» نداشتم و اولين ديدارمان بود. وقتي سيدمحسن تماس گرفت جواب درستي ندادم، شأن سياسي او به نظرم آمد و سابقه‌اي كه از مدرسه حقاني به خاطر داشتم. مقالاتي كه مي‌نوشت و كتاب‌هايي كه منتشر كرده بود و سيدمهدي طرح جلد زده بود برايشان. همه اين مطالب كه يادم افتاد، احساس كردم در مسير فعاليت‌هايم قرار ندارد. امّا ايشان بر دعوت‌شان مصرّ بود كه بيا و ببين و بعد قضاوت كن! بعدترها فهميدم كه مجيد مرا معرفي كرده.
مجيد را از مدرسه معصوميه(س) مي‌شناختم و خيلي ارادت داشتم خدمت شان. بسيار در امور فرهنگي قوي بود و موقعيت‌هاي كاري موفقي داشت.
دعوت براي همكاري در يك پورتال ديگر بود، امّا وقتي آن را نپذيرفتم، ايشان از ستاد پي‌گيري مطالبات نظام از حوزه سخن گفت. قرار شد انديشه‌مان را روي هم بگذاريم و براي جلسه با قائم‌مقام جامعه آماده شويم. بنده اين اَسناد را پيشنهاد كردم كه در اين ستاد توليد شود. غير از سه آئين‌نامه‌اي كه لازم داشتيم، كه من يكي را پيش‌نويس كردم، از دو سو بايد حركت مي‌كرديم. از طرف حوزه بايد ساختار حوزه(ساخت‌شناسي)، نيروهاي انساني(قشرشناسي) و موضوعات فعاليت آن(موضوع‌شناسي) را به انجام مي‌رسانديم و از طرف نظام، ساختار نهادهاي آن و عملكردهايش را. سپس مطالبات نظام از حوزه را شناسايي كنيم كه كدام عملكردها با چه موضوعاتي از فعاليت حوزه هم‌راستاست. آن گاه مي‌توان به پي‌گيري مطالبات پرداخت. اين نظر من بود.
امّا جلسه كه گرفته شد، قائم‌مقام مطالبي فرمودند و خاطره‌اي از استاد مصباح تعريف كردند، مربوط به زماني كه چون ما جوان بودند و پرشور و هيجان. با ذكر آن خاطره متوجه‌م كردند كه دارم زيادي تند مي‌روم و بايد عادت كنم به وضع موجود و نبايد خيلي اميد داشته باشم كه اتفاق مهمي در شُرف روي دادن باشد! خلاصه در يك كلام: «محافظه‌كاري» را يادمان دادند.

بي‌شک دليلي بوده كه توجه‌ات جلب شده؛ عنوان، تصوير يا توضيحي كه براي اين مطلب آمده، دليل را بنويس و دگمه دانلود را كليك كن.
بررسي براي باراندازي...

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها986طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها75براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها30همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگ1366با استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي60تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1354نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
تماس پيامك ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN