ويژگيهاي فيشهاي ورود اطلاعات سايت
هشت نكته در بيان ويژگيهاي فيشهاي اطلاعاتي سايت، براي ورود و براي نمايش. دستنوشته است.
بيشتر از همه يك نوع طراحي ساختار براي دادههاي سايت است. براي دبيرخانه ورود اطلاعات نوشته شده است. اولاً كه در طرح سايت اين طور ديده بودم كه تمامي اطلاعات بايد «هضمشده» ورود شوند و عرضه. يعني مخاطبشناسي كه كرديم، نتيجه اين شد: اطلاعات خام مفيد نيست، بايد هضم كنيم، چون هاضمه مخاطب ما اين نوع داده را هضم نميتواند! يعني اگر كتاب داريم، اگر مقاله، اگر شعر، اگر هر چيز ديگري، حتي حديث، بايد هضم شود، خُرد شود، كوچك شود، نازل شود و تبيين، تا قابل استفاده باشد براي مخاطب. اطلاعاتي كه هضم شود، ساختار مشابهي پيدا ميكند، ديگر خيلي رنگها در آن پيدا نيست، حجمها، ابعاد و اندازهها نيز تقريباً مثل هم ميشود. اين بلا قرار بود سر اطلاعات توليد شده در مركز بيايد تا براي ورود به سايت آماده شود.
كاربرگها را طراحي كردم، بر اساس همين الگويي كه در اين نوشتار ذكر شده است. كاربرگهايي كه هرگز تكميل نشد و اطلاعاتي كه هرگز به هضم نرسيد. وقتي از مركز رفتم، دوست ديگري تمام اطلاعات را روي سايت گذاشت، ولي خام و نپرورده. الآن هم هست. خدا به همه ما توفيق دهد بتوانيم خدمت كنيم به اسلام.
بيشک دليلي بوده كه توجهات جلب شده؛
عنوان، تصوير يا توضيحي كه براي اين مطلب آمده،
دليل را بنويس و دگمه دانلود را كليك كن.
بررسي براي باراندازي...