راهبردهاي مؤسسه تبليغ بينالمللي
گام دوم طراحي مؤسسه است، مشتمل بر سه سرفصل: اصطلاحات و تعاريف، طرحريزي وضع مطلوب، تحليل وضع موجود. اهداف آرماني، اصول راهبردي، محيط دروني؛ قوّتها و ضعفها، محيط بيروني؛ فرصتها و تهديدها، ماتريس چهارمؤلفهاي، راهبردهاي تهاجمي و راهبردهاي انطباقي نيز عناوين ذيل آن سه سرفصل است.
دوستاني كه اين ايده را طرح كرده بودند خيلي كار بزرگي ميخواستند. مقياس را وسيع گرفته و كيفيّت را در اولويّت. اين شد كه پانزده گام تعريف كردم كه از چشمانداز شروع ميشد. هر بار خيلي طول ميكشيد تا نظر بدهند و اصلاحات را بفرمايند. من هم كه اصلاً نديده بودمشان. واسطهاي معرفي كرده بود و به ضمانت همو كار ميكرديم. از بس كه ظاهراً در سفرهاي خارج از كشور بودند. آخرها يك بار توفيق پيدا شد و جلسهاي حضوري برگزار، همان بود و پايان. ديگر تماسي نگرفتند!
بيشک دليلي بوده كه توجهات جلب شده؛
عنوان، تصوير يا توضيحي كه براي اين مطلب آمده،
دليل را بنويس و دگمه دانلود را كليك كن.
بررسي براي باراندازي...