نحوه ورود دبيرخانه به بحث تحقق شعار سال
فهرست مندرجات: شناخت مخاطب، شناخت عملكرد، تخصيص عملكرد به مخاطب. بخش اول شامل سرفصلهاي ذيل است: نهادهاي دخيل در تحقق شعار سال بر اساس وظيفه، نهادهاي دخيل در تحقق بخش فرهنگي شعال سال، نهادهاي دخيل در تحقق بخش اقتصادي شعار سال، درگير بودن تمامي نهادهاي نظام در تحقق شعار سال، نهادهاي دخيل در تحقق شعار سال بر اساس عنوان، قواي رسمي جمهوري اسلامي، نظريه منتسكيو و نظريه انقلاب، قواي عيني جمهوري اسلامي.
اين طرح در سه گام پاسخي را كه در پي بيان آن است ارائه مينمايد. سؤال اين است: «چه كنيم تا به تحقق شعار سال كمك نماييم؟» طرح بر اين اساس استوار است كه تا مخاطب كمك را نشناسيم و نيازهاي بخشهاي آن را، نميدانيم چه كمكي ميتوانيم. تا خود را نشناسيم و كاركردهايمان را، نميدانيم به چه كار ميآييم. پس، اين دو گام را مقدّم ميكند تا به مرحله پاياني برسد؛ هر عملكرد جامعه مدرسين را به يكي از نيازهاي نظام كه مخاطب شعار سال است تخصيص دهد و بگويد چه كنيم تا چه شود! دوستان زيادي پيشنهاد آورده بودند، كارشناساني كه در اين خصوص مورد مشاوره قرار گرفته بودند. حقير هم ايضاً. ولي خُب، مسئولين امر اين طرح را صالح تشخيص ندادند و آن را وارد جريان بررسي نكردند. يكي ديگر از طرحها انتخاب شد و محور تنظيم سند كارشناسي قرار گرفت. در نهايت، اين نوشته نيز، مانند باقي موارد، به بايگاني نوشتههايم ارسال شد و افتاد در صندوق «بيثمرات»! :)
بيشک دليلي بوده كه توجهات جلب شده؛
عنوان، تصوير يا توضيحي كه براي اين مطلب آمده،
دليل را بنويس و دگمه دانلود را كليك كن.
بررسي براي باراندازي...