نظردهنده: ميم

حق گفتيد
بنده هم عليرغم ميل قبلي، چند ماه پيش عيال را طلاق داديم
به هيچ صراطي مستقيم نبود و برنگشت
با اينكه عقلا به اين نتيجه رسيدم كه كارم صحيح است اما هنوز گيجم
جمعه ۱ دي ۱۳۹۱ - ۵:۵۳ عصر
پاسخ: روانشناسي ميگفت وقتي يك ارتباط قطع ميشود، مانند فوت و مرگ ميماند، همانطور كه فوت يك شخص نزديك به انسان سبب تألم روحي ميشود و تا مدت زماني ذهن و روح را درگير ميكند، طلاق نيز تا چند صباحي سبب افسردگي و تأثر و - به قول ايشان - ديسفانكشناليتي ميشود، يعني انسان حال كار كردن را از دست ميدهد و نياز به استراحت و با خود بودن دارد. اين مسأله كه فرموديد ظاهراً طبيعي است. اما ادامه يافتن آن مضرّ است. ميگفت سريع بايد به دنبال آلترناتيو باشيد، جايگزيني كه بتواند ارتباط از دست رفته را جبران نمايد. در پناه خداوند باشيد.
پاسخ: سلام. ممنون از لطف شما. از چه نظر ميفرماييد؟ از نظر محتوا؟