نظردهنده: سيد محمدرضا فخري

سلام.
با تشكر از شما، اگر طول و عرض جغرافيايي داشت ديگه كامل بود :دي
چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ - ۷:۲۴ عصر
پاسخ: سلام. إنشاءالله صد سال ديگه! :)

سلام
:)
به نظرم بهشون بفرماييد، چرا كار رو كوچك ميبيني برادر من؟ چرا مركز اطلاعات شيعه؟ خب شما كه آماده ايد يه باره بريد سراغ اطلاعات اسلام. جهان اسلام. يا نه اصلا خود اطلاعات جهان هم خوبه. دين ما از سياست ما جدا نيست كه. اطلاعات كل جهان رو يه باره يه مركزبراش بزنيم هم منافعي داره بالاخره. اصلا يه گوگل بزنند هم بدنيستا :)
فقط از ديدن عنوان طرح، حالت انفجاري به خود گرفتم. خدا صبر عنايت فرمايد :)
پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲ عصر
پاسخ: سلام. امروز اتفاقاً پيامك زدند كه هنوز منتظر هستند تا «زمان و هزينه» توليد «جامعترين سايت شيعه» را تقديمشان كنم! بنده هم پيامكي پاسخ دادم كه: «پيشنهاد يك طبقهبندي محتوايي براي سايت مورد نظر شما خودش يك پروژه است و يكماه حداقل زمان ميخواهد. عذر مرا بپذيريد.» آخر ميداني چيست برادر؟! سه تا از بزرگترين مؤسسات و سازمانها و نهادهاي دولتي و غير دولتي كه نامشان تن آدم را ميلرزاند پشت اين پروژه را گرفتهاند! سه نهاد مهم متولّي هستند كه هر كدامشان به تنهايي كافي بود تا هر كسي را قانع به همكاري نمايد! فهم اين دوستان از اينترنت همينقدر است كه ده ميليون بازديدكننده ميخواهند و چهارتا سرور مايلند داشته باشند تا پورتالشان را پشتيباني نمايد! پورتالي كه ميخواهند جامعترين باشد! هر چقدر هم پول لازم باشد خرج ميكنند! عجيب نيست كه درك بعضي آدمها از «بازديدكننده» اين است؟! خدا خيلي بايد صبر بدهد كه آدم دينش را نفروشد و از اين پولهاي حرام نخورد. :(

:)
سلام
دلمان آب افتاد... :)
خداوند صبر و تقوي به ما عنايت فرمايد و به آنها هم درك و بصيرت و تخصص و شناخت درست و صحيح از اينترنت و ...
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۷:۳۹ عصر
پاسخ: دومي كه محال به نظر ميرسد، بلكه با همان اولي كار دنيا براست آيد! :)

با سلام
باطلاع فعالان محترم در حوزه فاوا مي رساند سازمان فناوري اطلاعات در نظر دارد تعدادي از پروژه هاي خود را با همكاري بخش خصوصي مشاركت نمايد . علاقه مندان مي توانند به وب سايت سازمان فناوري اطلاعات پايين صفحه بخش " ده برابر كردن توليد محتواي داخلي با رويكرد كسب و كار ديجيتالي با مشاركت حداكثري بخش خصوصي" مراجعه نمايند.
ito.gov.ir
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۹:۲۸ صبح
پاسخ: سلام. تشكر كه اطلاعرساني فرموديد. در پناه حق.