به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: سحر
چرا به اين 3 تا دسته گل رحم نمي كنه مگر شما چي كار كرديد كه با وجود 3تا بچه مي خواد طلاق بگيره
پنج‌شنبه ۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۳ عصر
پاسخ: هر كاري كه فكرشو بكنيد...! د:
اين زن از مادر بودن بويي هم برده كدام زن دومي هست كه مادري كند يعني تحصيلات اينقدر  برايش مهم است
شنبه ۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۳:۱۰ صبح
پاسخ: بله، اينقدر...!
باسلام من شكايت نفقه كرده ام كه شوهرم دادخواست اعسار كرده بودند كه من توان پرداخت ندارم و نميتونم پيش قسط پرداخت كنم و اينكه هر چهار ماه يك عدد سكه ميتونم پرداخت كنم كه با تحقيقاتي كه دادگاه كرده حدود 300ميليون تومان گردش مالي حسابهاي ايشان ثابت شد آيا ايشان ميتونند به گردش مالي حسابهايشان اعتراض دهند؟دوشنبه ۲۷ دي ۱۳۹۵ - ۴:۳۸ عصر
پاسخ: اطلاعي در اين باره ندارم. با يك وكيل مشورت نماييد.
سلام
نگفتيد چنانچه زوج داراي فرزند باشند باز هم مي توان به آساني در مورد طلاق مستحب اقدام كرد يا خير؟


با تشكرپنج‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱:۳۸ عصر
پاسخ: بسياري معتقدند «طلاق محضري» بدتر از «طلاق عاطفي»ست و بر همين اساس، مي‌گويند: «بسوزيم و بسازيم!» اما در واقعيت، وقتي زندگي‌شان را مي‌بيني، مي‌سوزند، ولي نمي‌سازند! هر روز دعوا، هر روز بددهني، فحاشي و بي‌ادبي، خيلي مؤدب باشند به هم كم‌محلّي مي‌كنند. جواب هم را نمي‌دهند. كودكي كه در اين محيط رشد مي‌كند آيا وضعيت بهتري خواهد داشت يا كودكي كه در فضاي طلاق محضري؟! تقريباً هر كسي كه تا به حال بنده ديده‌ام معتقد بوده زندگي كودك در فضاي طلاق عاطفي به مراتب بهتر از زندگي وي در طلاق محضري خواهد بود. اين‌كه پدر و مادر بالاي سرش باشند، حتي اگر با دعوا و زد و خورد يا بي‌مهري و بي‌عاطفگي، بهتر است از اين‌كه تنها با يكي از والدين زندگي كند، حتي اگر آن والد مهربان باشد و با اخلاق. بنده شخصاً با اين نظر موافق نيستم. اگر قصد ما از فرزندآوري، توليد يك نسل صالح و سالم است، گمان مي‌كنم در وضعيت طلاق محضري، به شرطي كه به تربيت كودك اهتمام شود، اتفاقات بهتري مي‌افتد، تا در وضعيت طلاق عاطفي كه كودك آسيب جدّي در تربيت خود مي‌بيند و قطعاً رشد سالم روحي نخواهد داشت، در خانواده‌اي كه پدر و مادر ارزشي براي يكديگر قائل نيستند و احترام هم را نگه نمي‌دارند. اين ديدگاه حقير است. شما نظرتان چيست؟
طفلك... مادرش كجاست مگه؟ مگه ميشه بجاي اسم مادر، پدر گذاشت؟ گيرم كه همه اين كارها رو هم بكنه. مهر مادري يه چيز ديگه سجمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ عصر
پاسخ: بله مي‌شود. گاهي مي‌شود به جاي پدر مادر گذاشت و گاهي هم به جاي مادر پدر. چه بسا مهر پدري كه از مهر مادري بيشتر و چه بسا زحمت مادري كه از پدري بيشتر. شرايط متفاوت است و انسان‌ها فرق مي‌كنند. تشكر.

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN