نظردهنده: در شرف

از وقتي اين مطلب رو خوندم براي خيلي ها تعريف كردم. فرضا زوجي اين شرايط رو داشته باشن و كار به جايي رسيده باشه كه مستحب يا حتي واجب باشه كه مرد، زنش رو طلاق بده.
اگر اين كار رو نكنه و زن به گناه بيفته به نظرم مرد هم مقصره. برعكس قضيه هم درسته. زني هم كه درست به زندگي دل نده و باعث بشه مردش به گناه بيفته اونم مقصره و شريك گناه.
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴ عصر
پاسخ: مهمترين مطلبي كه مرا آزار ميدهد، هر بار كه به خاطر ميآورم، تعارض آشكار پارهاي از قوانين حقوقي كشور عزيزمان با اسلام عزيز است. قانون مدني و قانون حمايت از خانواده كم ندارند از اين موارد. بسياري از رأيهاي وحدت رويه و مصوّبات مجمع هم ديده ميشود كه با قوانين متعالي اسلام نميسازد. وا أسفا. إنشاءالله بتوان وحدت اسلام و قوانين حقوقي را محقق ساخت. تشكر از نظر شما.