ناخنهايم را با قيچي ميگيرم
تماشا ميكند
ميپرسم: ميخواهي ناخنهاي تو را هم با قيچي بگيرم؟
ميگويد: نه! دستم را ميبـُرد!
لبخند ميزنم و ميگويم: نگران نباش، بابا بلد است چطور بگيرد كه نبُرد.
جواب دندانشكني ميدهد:
«اگر بـُريد به من هيچ ربطي ندارهها...»
كودك است
و نميفهمد اگر ببـُرد
خودش بايد درد بكشد
اگر به او ربط ندارد
به كه دارد؟!
گناه كه ميكنيم
خودمان را داريم نابود ميكنيم
ولي چه كودكانه...
ميگوييم: به ما چه ربطي دارد...؟ چرا حرام است؟!



