امسال عالي بود
كرونا تمام
كلاسها حضوري
مدرسهها بر روال
نه ديگر مجازي
شاد و ايتا تعطيل
نمرههايشان هم عالي
سيدمرتضي كه زير 19.5 نداشت:
سيداحمد هم همينطور
كمترين 19.5:
اما سيده مريم
شگفتآور
چون دهم هم
متوسطه دوم
اصلاً غير از 20 نبود
كارنامه انگار ايدهآل
انگار نسخه تست نرمافزار است
همه فيلدها در بالاترين اندازه ممكن
بالاتر از آن ديگر فرض ندارد:
خدا را شكر ميكنم
زحماتشان به نتيجه نشسته
خداوند لطف فرموده
كه
لا حول و لا قوّة إلا بالله العلي العظيم!



