
با سلام خيلي ساده وكامل بيان كرديد.
تصوير هم گويا بود .خوب تر اينكه از حدسيات خودتان نگفتيد .در اين منطقه گويا هيچ تاسيساتي نبوده .و همان انفجار 3 انشعاب عظيم گاز بوده ولي ، كاملا مشكوك. اميدوارم اگر خرابكاري بوده عواملينش زودتر رسوا شوند
وهمين بس كه كار احمقانه شان باعث كم رنگ شدن حضور مردم نشد
مردم ما شرايط واتفاقات سخت تر از اين را هم به كوري چشم اينها پشت سر گذاشته اند
جمعه ۸۹ بهمن ۲۲ - ۱۰:۳۰ عصر
پاسخ: مشكل اصلي در اين طور اتفاقات همين «حدسيات» است! خبر اصلي و واقعي خيلي وقتها در پس توهّمات جهتدار پنهان شده و سبب گمراهي و خصوصاً جريانسازي منفي در جامعه ميگردد.