نظردهنده: smr fakhri
پـــنـــاه بــــر خـــــدا، آدم چه چيزهايي كه نمي بيند و نمي شنودپنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۹:۰۷ صبح
پاسخ: بله... چيزهاي غريبيست!
ميگن مرحوم آشيخ رجبعلي
از يكي از مشتريان پرسيد :
حاج آقا چه ميكنيد الان؟ گفت درس خارج ميگم.
گفت درس عاشقي بگو
سيدنا، مطمئنم سه سوته مجتهد ميشي با تمام شرايطش
خوبشم ميشي
ثم ماذا ؟
رساله؟ مقلد؟ وجوهات؟...
خدمت به اسلام و مسلمين و تشيع و ...
يا چيز يا چيزهاي ديگر...
اون ثم ماذاش مهمه
پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۸۹ - ۵:۰۷ عصر
پاسخ: برادر... نگفتم كه ميخوام مرجع بشم و ديگران تقليد كنند. اتفاقاً ميگن امام (ره) در نجف بهش گفتند مرجع ميشي؟ ناراحت شد و پاشد رفت. نه... فقط ميخوام ارتباطم با منابع دين مستقيم باشه... اينكه بخواي مقلد نباشي كه خيلي خوبه... اما اگه بخواي ديگران را سرپرستي كني و هدايت، حتماً شرايط خاص اخلاقي و به قول شما «عاشقي» ميخواد كه بايد بسازنت تا بتوني بسازي! من فقط ميخوام از خود پيامبر ص و اهل بيت ع فروعات دينمو بگيرم :ه