
سلام،ماشاالله از زماني كه يكي از طراحان پارسي بلاگ بوديد! تا الان حسابي تغيير كرديد! چه خوب كه يك روحاني علاوه بر مشائل ديگر حرفه ي،حرفه اي رو دنبال مي كند.
اگر اشكالي نداشته باشد من از دموي سايت اصلي،درصفحه ي اصلي استفاده كنم! خودم قبلاً يك دمو جالب طراحي كردم ولي چون حجم تصوير بالا بود واكثركاربراينترنت پرسرعت نداشتند برش داشتم!
لطفاً جواب رو به ايميلم بزنيد! فعلاً آقاي فخري به علت ايجاد تبليغات دروبلاگ من رومسدود كردند نميتونم پاسختون رو دروبلاگم ببينم.
راستي اگر حوصلش رو داشتيد كمكم كنيد بگيد كد ارسال نظر رو چگونه ميتونم در همين زير ياداشت بگذارم؟
باتشكر قدرتي.
سهشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶ صبح
پاسخ: سلام. تشكر. موفق باشيد.