سلام حاج آقا شما كه حالا طلاق گرفتيد .پس كي به بجه هاتون ميرسه؟يه فكري به حال خودتون بكنيد.ادم دلش براي طفلكي ها ميسوزه.مامانشون خوب نبود؟ آخه شما چرا ديگه؟يكشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱:۱۱ عصر
پاسخ: قصه را تا آخر نخواندهايد ظاهراً. اين مطلب را كه مشاهده كنيد: http://rastan.parsiblog.com/Posts/83 توجه پيدا خواهيد كرد كه طفلكيها ديگر در اختيار بابا نيستند. اختيار را هم سلب كرده قانون. چه ميشود كرد؟!