به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: reza
سلام سيد جان...
با وقت قبلي خدمت برسيم؟!!! مدل كارمندي بزن!
جمعه ۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۳:۱۱ عصر
پاسخ: فعلاً تا چند ماه تمام وقتها پر شده، ولي استثنائاً براي شما هميشه وقت هست، خارج از نوبت تشريف بياوريد، ولي با باجناقتان...! راستي تضمين نمي‌كنم بعد از آن بتوانيد سر كار برويد! ;)
باسلام
اينجانب چندماهي است كه عقد كردم و با خانومم همبستر بودم و پدرم تازه فوت كرده كه دو منزل مسكوني از ايشان به جامانده كه در يكي برادرم وو در منزل ديگر مادرم وخودم زندگي ميكنيم و از طرفي خودم ملكي ندارم ايا همسرم ميتواند مهريه خود را از ملك پدريم كه خانوادم توش زندگي ميكنند طلب كند
اياميتواند از قانون حبس استفاده كند باتوجه به ههمبستري ما
جمعه ۴ تير ۱۳۹۵ - ۳:۲۴ عصر
پاسخ: سلام. متأسفانه در اين مسائلي كه فرموديد اطلاع كافي ندارم. بهتر است به يك وكيل متخصص در مسائل خانواده مراجعه بفرماييد. معمولاً دفاتر وكالتي كه پيرامون شعبه‌هاي دادگاه خانواده مستقر هستند، در اين مسائل بيش از ساير وكلا تمحض دارند. ولي به نظر مي‌رسد چون شما ارث مي‌بريد از اين دو ملك، احتمالاً ايشان مي‌تواند اقدام قانوني انجام دهد. حق حبس هم معمولاً با عروسي و رفتن دختر به خانه شوهر باطل مي‌شود. ممكن است منكر شوند و بتوانند از حق حبس استفاده كنند. حتماً بايد حضوري با وكيل مشورت كنيد تا در جريان جزئيات بتواند نظر بدهد. موفق باشيد.

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN