نظردهنده: niloofar

سلام افتخار ميدين به سايت منم يه سر بزنين
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۵۳ عصر
پاسخ: متأسفانه سايت شما اساساً تبليغاتيست. همين پيام شما نيز به صورت انبوه به ثبت رسيده و ارسال شده است، از طريق روشهاي خائنانهي اسپمري! و من چون با اين شيوههاي تبليغ مخالفم، حتي روي لينك آنها هم كليك نميكنم! لذا به سايت تبليغاتي شما نيز سر نميزنم. ميدانم كه اصلاً اين پاسخ مرا هم نميخوانيد، چون از آن مطلع نخواهيد شد، چون وبلاگ من تنها يكي از هزارها قرباني تبليغات انبوه شماست، ولي خواستم بگويم استفاده از نام دختر براي فريب مخاطب واقعاً تحقيرآميز است. تحقير بانوان جامعه ماست و تحقير مردان جامعهمان، هر دو. بيشتر دقت كنيم در انتخاب روشهاي تبليغ. موفق نباشيد.

وب عالي دارين خيلي عالي ...
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷ عصر
پاسخ: حتي روي لينك داده شده كليك هم نخواهم كرد، تا مخالفت خود را با استفاده از نام «دختران» اين سرزمين، براي تبليغ كالاهاي مصرفي اعلام نموده باشم. تأسف ميخورم از مردان دنياپرستي كه براي فروش كالاهايشان، از «بانوان» مايه مينهند. با اين كار هم زنانمان را تحقير ميكنند، كه مصرفشان فقط در تهييج مردان براي ورود به سايتها و افتادن در مهلكه «خريد بدون نياز» است، هم مردانمان را، كه شما آنقدر ضعيفيد كه به يك نام دخترانه، در اين كيس «niloofar»، اختيار از كف داده و بيعنان، مسحور گرديده و اسير ميشويد و در دام ما ميافتيد! اُف بر چنين انديشه و كردار ناپاكي! :(

وب عالي دارين خيلي عالي ...
افتخار ميدي به منم يه سر بزني
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲:۱۶ عصر
پاسخ: حتي روي لينك داده شده كليك هم نخواهم كرد، تا مخالفت خود را با استفاده از نام «دختران» اين سرزمين، براي تبليغ كالاهاي مصرفي اعلام نموده باشم. تأسف ميخورم از مردان دنياپرستي كه براي فروش كالاهايشان، از «بانوان» مايه مينهند. با اين كار هم زنانمان را تحقير ميكنند، كه مصرفشان فقط در تهييج مردان براي ورود به سايتها و افتادن در مهلكه «خريد بدون نياز» است، هم مردانمان را، كه شما آنقدر ضعيفيد كه به يك نام دخترانه، در اين كيس «niloofar»، اختيار از كف داده و بيعنان، مسحور گرديده و اسير ميشويد و در دام ما ميافتيد! اُف بر چنين انديشه و كردار ناپاكي! :(