به نام خدا
فهرست
تمام نظرات ارسال شده فرد
نظردهنده: ma. arasteh
اگه به يه كارمندي نصف حقوقشم پرداخت نكرده باشند و كلي طلبكار باشه و بازم بمونه به خاطر رضايت خدا و رضايت دلش هم حوريه مي دن؟:دي
پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۸۹ - ۵:۰۵ عصر
پاسخ: اگه مهندس آراسته عزيز باشه... چرا ندن! حتماً ميدن، ولي چندتاشو نميدونم د: !؟
:))
پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۸۹ - ۵:۰۶ عصر
صفحه اصلي
بازگشت به صفحه نخست سايت
نوشتهها
1252
طرحها، برنامهها و نوشتهها
مكانها
89
براي چه جاهايي نوشتم
زمانها
32
همه سالهايي كه نوشتم
جستجو
دستيابي به نوشتهها از طريق جستجو
وبلاگ
با استفاده از سامانه پارسيبلاگ
نماها
2
چند فيلم كوتاه از فعاليتها
آواها
10
تعدادي فايل صوتي براي شنيدن
سايتها
23
معرفي سايتهاي طراحي شده
نرمافزارها
36
سورس نرمافزارهاي خودم
معرفي
6
معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او
فونتهاي فارسي
66
تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشتههايم استفاده شده است
بايگاني وبلاگ
1424
نسخه محلّي از نوشتههاي وبلاگ
خاندان موشّح
با استفاده از سامانه شجرهساز
خاندان حضرت زاد
با استفاده از سامانه شجرهساز
فروشگاه
دسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيامرسان
ايميل
ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN