سلام برادر، طاعات و عبادات قبول حق. با شما تماس گرفته بودم و پيامك زدم ولي جوابي نگرفتم البته به شما حق ميدهم چون قدري بدليل مسائلي سرتون شلوغه. و البته نيز كار من جداي از مسائل حاشه اي بود. هميشه دعاگوي شما هستم. التماس دعا
پيامرسان
ايميل
ذخيره