به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: khoshroo
سلام عليكم؛
جسارتا پس شماها اون موقع تو بسيج بودين كه دوم خرداد اتفاق افتاد. چي كار مي كردين؟يكشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۲:۳۷ عصر
پاسخ: (: كارهاي خوب! :) يادمه هر روز توي پيش‌دانشگاهي بحث داشتيم. بچه‌هاي مدرسه دورم جمع مي‌شدند و ميتينگ‌هاي كوچك، خُب بنده هم نظراتم را مي‌گفتم و دوستان هم. خصوصاً يادم هست عزت‌الله سحابي هم قصد داشت در انتخابات 76 شركت كند و مصاحبه و حرف‌هايش را در مجله ايران فردا خوانده بودم. ما آن موقع نگراني‌مان نهضت آزادي بود. سحابي خودش را رسماً سوسيال‌دموكرات معرفي كرد. يادمه ساعت‌ها درباره او بحث مي‌كرديم. ما اكباتان بوديم و فضاي شهرك كمتر مذهبي بود. من هم با اوركت، تيپ بسيجي و البته بيشتر اهل بحث بودم و مناظره! البته دو تا كلاش تحويلم بود و شب‌ها ايست و بازرسي گاهي مي‌گذاشتيم و گاهي هم گشت. خب شهرك نيروي انتظامي نداشت و امنيت منطقه با ما بود. دو دفعه فقط پيش آمد كه تيراندازي كنيم. هميشه دوتاي اول را گاز مي‌گذاشتيم (بچه‌ها به اشتباه مي‌گفتند مشقي!) يك دفعه‌اش يكي از بچه‌ها اشتباهي هوايي زد و يك دفعه هم فكر كنم شب 22 بهمن بود جلوي مسجد جمع شديم و چند تا هوايي در كرديم! غير از اين موارد، ديگر دعوا و كتك‌كاري نداشتيم در پايگاه. در كل دوستان خوبي داشتيم و همگي لارج بوديم! خب پاسخ‌تان را گرفتيد اخوي؟! :)

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN