نظردهنده: hananeh

salam daei jan
shoma jozve amoozeshi bara c++ darid?f
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۷:۵۵ عصر
پاسخ: حالا چرا از اين زبانهاي سطح پايين ميخواهي شزوع كني؟! اولاً كه خواهرم كتابش را قديمها داشت. ثانياً توي اينترنت هم PDFهايش پيدا ميشود. من بايد فايلهاي قديميام را بگردم، شايد چيزي داشته باشم. زبانهاي سطح بالاتر را امروز ميپسندند. حتي در ميان زبانهايي كه هنوز هم با كدنويسي كار ميكنند، زبانهاي سطح بالاتري آمده كه بسيار سادهتر و دمدستيتر هستند. موفق باشي