نظردهنده: hamid hajiramezanali

سلام
دارم يواش يواش فكر ميكنم از رفقا عقب افتادم
من فقط يكي دارم اونم از نوع شيطونش
حتما بچه هاي آرومي داري كه هر سال اضافه ميكني!
خدا كمك كنه نسل ذريه فاطمه زهرا ( س) رو زياد كني
راستش رو بگو به خاطر يه ميليون كه نيست كه؟ (:
شنبه ۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۰ عصر
پاسخ: هردوانه... آنهم مزيد بر علّت :)

اللهم الرزقنا حوريا رشيدا و جميلا بعدد ما احاط به علمك!!!
پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۸۹ - ۵:۰۶ عصر
سلام سيد بزرگوار
خوش بحالت خارج ميري
ما كه از به جز براي زيارت از قم هم بيرون نرفتيم!!
اما اين خارج شما از اون خارجاس كه دربارش نميگن «خارج رفته هاش پشيمونن»!
ايشالله به سلامتي بري و حتي زودتر از 10 سال ديگه خارج بشي! اونم مجتهد
عمامه ات هم كه مشكيه خيلي بهت مياد!
(نميدونم از بچگي چرا عمامه مشكي رو مجتهد تر ميدونستم )
موفق باشي
پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۸۹ - ۵:۰۸ عصر
پاسخ: خيلي بزرگواري برادر عزيزم... فراموشتون نكردم و نميكنم و از اينكه روزي همكار شما بودم، احساس رضايت دارم. فقط اميدوارم حقالناسي از اون روزها بر گردنم نمانده باشد! :ه