نظردهنده: atiye keshtkaran
جناب سيد موشح تا سخن نگفته باشيد كلام در بند شماست و چون نطق گشوديد در بند آنيد... اتفاقا چقدر خوب است كه مي نويسيد و چه بهتر كه همه هم بخوانند... پستي كه در وبلاگ نوشته شد ديگر در دست خواننده ها مي چرخد. خودتان كه استاديد و ملتفتپنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۹:۰۸ صبح
پاسخ: از آنچه نوشتهام پشيمان نيستم، فرمايش شما نيز كاملاً صحيح است و وبلاگ براي خواندن است، خواندن همگان. از توجه شما نيز سپاسگذارم.اما نظر خود را نسبت به محتواي نوشته بيان نفرموديد، قطعاً ميتواند ياريگر باشد.
اين حضرت آقا توي گودر هم تشريف دارن؟ من يه چند تا سوال دارم. شايد اون دوستشون خواسته باشن درد دل كنن... اجازه نشر هم داده بودن؟ چرا بعضي از مردم فكر مي كنن خيلي خوب تونستن سوم شخص نقل كنن؟ مخاطب ها اينقدرها هم كه فكر مي كنن هالو نيستن!پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۹:۱۲ صبح
پاسخ: اساساً از گوگل ريدر استفاده نميكنم، خودم نيز از قرارگرفتن پستهاي وبلاگم در گوگل ريدر نگرانم، ظاهراً مدير پارسيبلاگ تنظيمي فرمودهاند كه به صورت خودكار چنين ميشود، از ايشان هم ميخواهم حداقل در خصوص بنده اين گزينه را غيرفعال فرمايند. درباره سوم شخص هم خيلي اصرار بر پنهانكاري ندارم، شما نيز نيك در جريان ماجرا هستيد، البته فقط اطلاعاتي كه در اختيار شما قرار گرفته را. اما اگر اطلاعات كاملتري نياز داشتيد، سايت
http://chamankhah.ir به همين منظور طراحي شده است. تشكر از توجه شما
كاش نصوصي از آيات و روايات كه حداقل نفقه رو مشخص مي كنه درج مي كردن... بنا به اقوالي معتبر شنيدم كه حتي هزينه سفر و نيازهاي روحي زن و ... هم جزو نفقه حساب ميشه نه فقط يك خرج بخور و نميري كه زن زنده بمونه و احيانا بي لباس نمونه... بسياري از هزينه هاي آرايشگاه و لباس به خود مرد برميگرده و براي همون آراستگي در مقابل همسر منظور ميشه... اينها واقعا جاي سواله و كسي تا حالا بهش نپرداخته.پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۸:۵۴ صبح
پاسخ: خواهر محترمه، همانگونه كه براي احتراز از بروز چنين اعتراضاتي پيش از طرح بحث عرض كردم، آنچه در نمودارها نمايش داده شده و در نوشتهها بيان، تنها اجمالي از يك ايده ذهني است و طبيعتاً فرضيهاي ميباشد كه هنگام تبديل شدن به يك تئوري علمي نه تنها مستندات نقلي نياز دارد كه آزمونها و تحقيقات ميداني و پرسشنامهها و آمارهايي را نيز بايد به ضميمه داشته باشد. البته از توجه شما سپاسگذارم. نقد تنها تكميلكننده يك نوشته نيست، بلكه سير تكامل يك انديشه است. نقد شدن افتخار ماست. ولي مشتاق هستم كه نسبت به اصل ايده «تضاد حقوق شرعي مردان با حقوق عرفي زنان» ديدگاههاي ديگران را در اختيار داشته باشم.

خدا آخر و عاقبت همه رو به خير كنه. ما كه دعا گوييم
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۳:۰۹ عصر
پاسخ: بزرگواريد... همه ما به دعا، آنهم در اين ليالي ماه مبارك، شديداً محتاجيم، دوست بنده كه هيچ، خود من هم محتاج دعا هستم. تشكر

اولاد صالح ان شاالله و البته سلامتي براي زوجين...
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۵:۵۸ عصر
پاسخ: آميــن