نظردهنده: asadi

سلام مطمئن باشيد به هيچ جا نميرسه واقعا هيچ جا مگر قعر جهنم .كدام علم!كدام تحصيلات ؟العلم نور يقذف الله في قلب من يشا اين است؟؟؟ادم اين جوري اصلا چرا ازدواج كرد خونه باباش درسشو ميخوند!!!!انشاالله از اين امتحان سربلند وسرافراز بيرون بياييد اندكي صبر فرج نزديك است.
يكشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۴۹ صبح
پاسخ: تشكر. إنشاءالله.

سلام واقعا چقدر بچه هاي شما جيگرند .چطور تونسته از اين نعمت هاي بسيار زيباي خداوند دل بكنه!!!!!!!!!!!!
![]()
عين كفران نعمت است !!
![]()
وقتي پسرم سن بچه هاي شما بود لحظاتي كه سر كوچه خريد ميرفتم دلم براش تنگ ميشد اصلا نميتونستم تنهاش بذارم واقعا انسان اينقدر دل سنگ ميشه؟؟؟!!!
![]()
من لا يرحم لا.......مادر بايد بود
![]()
(مادر)
يكشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۳۸ صبح
پاسخ: سلام. با شما موافقم. واقعاً خداوند كودكان را به نحوي خلق مينمايد، كه جذابيت و تودلبرويي براي بزرگترها داشته باشند. شايد اگر اين محبوبيت فطري را پروردگار وضع نميكرد، توجه لازم به اطفال نميگشت. اما انسانها مختار خلق شدهاند. يعني ميتوانند خلاف فطرت الهي خود عمل نمايند و بر خلاف اوامر خداوند رفتار كنند. انسان ميتواند حتي در برابر تمام تمايلات خود نيز بايستد. مرتاضهاي هند را ببينيد، اصلاً كارشان خفه كردن عاطفه و احساس درون است. بعضي مادرها هم اساساً نامادرياند! تشكر از نظر لطف شما.

سلام 2فرزندم كنار كامپيوتر عكس فرزندانتان را ديدند!هر كدامشان براي شما پيغام دارند .محمد حسين 9ساله :سيد مرتضي مثل سيب زيباست.در ضمن بمب ساعتي شما را با كمك پسر عمه ام درست كردم! جالب بود. نفيسه 5 ساله: بچه هاي شما بچه هاي خوبي هستند وعمو به سيده مريم بگوييد خوب درس بخواند. هردوتايشان پيش من كلي ذوق كردند كه پيغامشان را برايتان تايپ كردم.دعا كنيد باهم قدري بيشتر بسازند.
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۳:۰۶ عصر
پاسخ: تشكر. إنشاءالله خدا از شرور عالم حفظ كند اين دو گل طنّاز شما را. ياد گرفتم اگر طرف هيچكدام را نگيرم، به خاطر شيرينزباني يا جذّابيت ظاهري يكي، حق را به وي ندهم، فهميدهام كه اگر مُرّ عدل و انصاف را پاي بدارم، خودشان با هم ميسازند. قانونگذاري خيلي براي من كارساز بوده. وقتي سر چيزي دعوايشان ميشد، مثلاً يك توپ، آن را برميداشتم و ميگفتم: ما قانون داريم اگر سر چيزي دعوا كنيد، من قايمش ميكنم و يكي دو روز قايم ميكردم. قانون اگر يكنواخت و براي همهشان مراعات شود ميپذيرند. دفعه بعد ديگر سر توپ دعوا نميكنند، تا مشمول قانون قايم نشوند! خداراشكر كودكان من با هم خوب ميسازند. كودك تبعيض را خوب ميفهمد، حتي به اندازه خيلي كم و مخفي. گاهي پدر يا مادرم كه به خاطر شيرينزباني سيدمرتضي نسبت به وي تبعيض قائل ميشوند، دو تاي ديگر ميفهمند و پيش من شكايت ميآورند. توضيح ميدهم: كار بد بد است، از هر كه اتفاق بيافتد. پدربزرگ و مادربزرگ اشتباه كردهاند كه با شما اينطور رفتار كردند! خيلي خوشحال شدم پيامشان را برايم نوشتيد. در تمام مراحل زندگي موفق و مؤيد باشيد.

با سلام .زوجين در زندگي مشترك مانند 2بال يك پرنده اند.شما يك بال پرواز را فعلا نداريد اقا سيد !قبول داريد حتي بدون اقرار پرواز با يك بال سخت است .شب ارزوها از خداوند خواستم هم پرواز خوبي را روزيتان كند وبچه هايتان صدقه سري فرزندان امام زمان(عج) محفوظ باشند.انشاالله شاهد روزي باشيم كه به جايگاه اصليتان درعرصه علم ودانش برگرديد وبه خلق خدا خدمت كنيد زيرا هركسي را بهر كاري ساخته اند!گويي به ظاهر چند روزي تكليف شما خانه نشيني باشد كه الان شما انرا تكليف خود ميدانيدواحساس ارامش داريد والحمدالله رب العالمين.
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲:۱۵ عصر
پاسخ: سلام و تشكر.

با عرض سلام وادب.از شما بابت نمودارها بسيار سپاسگزارم چند وقتي بود سوالاتي داشتم كه ميخواستم از شما بپرسم الحمدالله با اين نمودار ها جوابم را گرفتم.ياعلي
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۴۳ صبح
پاسخ: سلام. موفق باشيد. ياعلي