نظردهنده: Sahar

خسته نباشيد مطلبت قشنگ و زيبا بود ممنون و تشكر
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۲۹ عصر
پاسخ: تشكر. ولي تصوّر نفرماييد كه نفهميدم اين يك كامنت تبليغاتيست كه به صورت اسپم ارسال شده است! و متأسفانه از نام دختر هم استفاده شده تا كاربران را به سمت خود بكشد! يعني هم به بانوان جامعه ما توهين كرده، با ابزاري نمودن اسامي آنها و هم به مردان جامعه ما، اينكه آنقدر بيارادهاند و تابع هواي نفس كه با يك نام دختر فريب ميخورند و نشاني تبليغاتي را كليك مينمايند. خيلي زشت است كه با اين روشهاي نادرست غربي براي جذب مخاطب اقدام مينماييد و با اين كار، مخاطب را به خود بياعتماد ميسازيد!