نظردهنده: Mohamad Kazem Samiei Emtedad

سلام
خدا حفظشون كنه ، انشاءالله باقيات صالحات باشند براي شما. ولي انصاف را رعايت نكردي . مرحله از شير گرفتن را نگفتي
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۴:۳۱ عصر
پاسخ: راست گفتي... ولي اگر غفلت كردم، شايد از اين بابت بوده كه اصلاً چنين مرحلهاي را تا به حال نديدهام! من كه هنوز هم شيرخشك ميخرم! :)