نظردهنده: Ali
سهشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۸:۰۷ صبح
پاسخ: تشكر!

البته ميفهمن اما تا سه چهار سالگي شكل ميگيره شخصيتشون و ديگه طبق اون بزرگ ميشن
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ عصر
پاسخ: تشكر.

سلام
ممنونم از مطالب خوبتون
از طرف تيم يدك بين
سهشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲:۴۶ عصر
پاسخ: سلام. تشكر.

سلام
چقدر خوبه ادم هوس ميكنه به خدا
سهشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲:۳۰ عصر
پاسخ: سلام. من سايت شما را مراجعه كردم. هيچ كالايي نديدم كه قيمت داشته باشد. خريد اينترنتي هم كه در اين سايت ممكن نيست. به نظرم كاش اين امكان فراهم ميشد. ظاهراً بايد مستقيم با فروشنده تماس گرفت. ياعلي.

به نظرم اگه از همين سنين پايين هم خانواده هم مدارس يه فرهنگ سازي خوب بكنن ميشه بحث حجاب رو يه كم بهتر و احييا كرد
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ صبح
پاسخ: إنشاءالله.
پاسخ: بله بوده. ولي ديگر نبايد باشد. بچهها بايد ياد بگيرند كه ديگر اجازه ندهند در آينده كسي كاخ داشته باشد. بايد فرا بگيرند مبارزه كنند، با انديشه كاخنشيني! تشكر.

سلام
ممنوم مطالب بسيار خوبي بود
پيشاپيش سال نو شمسي همه هم وطنانم مبارك
سال خوبي داشته باشين.
از طرف تيم يدك بين
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ صبح
پاسخ: سلام. تشكر.

اي جان
مبارك به بلوغ رسيدنشون
زنده باشن
حجاب فاطمي دختران سرزمينم ارزوست
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ صبح
پاسخ: تشكر.

بله مثه شيخ كذاب امروز كه مدير دولت مردم هم هس
لعنت الله علي قوم الظالمين
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ صبح
پاسخ: خداوند به ما رحم كند إنشاءالله.

سلام واقعا عكسا نوستالژي خوبي بود
ياد باد ان روزگاران ياد باد
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ صبح
پاسخ: سلام. :)

سلام
ممنونم از مطالب خوبتون
از طرف تيم يدك بين
سهشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲:۲۲ عصر
پاسخ: سلام. در پناه خدا.

جالب بوود
در مورد شلغم مطلب به اين خوبي
خيلي جالب بود
سهشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲:۱۷ عصر
پاسخ: تشكر.

سلام
ميشه گفت
ياد باد اون روزگاران ياد باد
چقد خاطره
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ صبح