نظردهنده: ۰۰۰۰

سلام
منم با بهشت موافقم
بسيار عالي و كاربردي بود واقعا
از شما بابت وبلاگ خويتون ممنونم:)
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۲۰ صبح
پاسخ: سلام. راستش چهل حديث امام ره را تمام كردم. تمامش را خواندم يعني. وقتي جلوي در مدرسه منتظر بچهها هستم. اين شد كه نهجالبلاغه را شروع كردم. يعني همينطور كه هر روز منتظر هستم تا زنگ مدرسه بخورد، گوشي همراه را روشن ميكنم و مطالعه مينمايم. چند روز پيش به اين مطلب رسيدم و توجه خودم را زياد جلب كرد. خيلي حرفها به نظرم رسيد كه در اين مطلب نهفته است. وقتي تأثيرش را روي خودم حسّ كردم، به نظرم رسيد روي وبلاگ هم بگذارم. تشكر از اظهار محبّت و لطف شما. موفق باشيد.