به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: .....
سلام
حديث تون چقدر به جا بود:(
يه سوال
موادش همين سه قلم بود؟
ترتيب ريختنش چطوريه؟
مثل بيسكوييت هاي باي هستشيكشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ صبح
پاسخ: سلام. اون نوارهاي كاست را كه ديگر ندارم. قضيه مربوط به سال 1373 است. تنها منبع من حافظه خودم است. آن طور كه به خاطر دارم فقط همين سه ماده بود و هيچ ترتيبي هم نداشت. يعني هر سه را در ظرفي ريخته و هم مي‌زنيم! :) بله، شبيه هاي‌باي مي‌شود و تقريباً به همان مزّه. اين دفعه به شكل نيم كاكائويي و نيم بدون كاكائو درست كردم. ولي آن وقت‌ها چهارتا نوار كنار هم مي‌گذاشتم و شطرنجي مي‌شد. يعني هر شيريني شامل چهار مربع كوچك مي‌شد كه به صورت قطري، قهوه‌اي و سفيد بود. مزه‌اش خوب است. فقط به خاطر داشتن روغن جامد زياد، براي سلامتي خوب نيست! البته سال 73 خوب بودها، چون آن زمان چاق نمي‌شديم. ولي اين روزها ديگر خوب نيست! :)) واقعاً چرا بيست سال پيش چاق نمي‌شديم ولي امروز مي‌شويم؟! ^_^
كجا بود؟چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۷:۴۵ عصر
پاسخ: مصلاي قدس. هر روز هست. فردا آخرين روز. صبح‌ها از 9 تا 12، عصرها از 16 تا 22. عالي‌ست. بسيار عالي. حتماً برويد. خيلي هم شلوغ مي‌شود. جاي پارك نيست ظاهراً. چون مردم دنبال كنار خيابان‌اند معمولاً. اما با هزار تومان مي‌توانيد از پاركينگ‌هاي مصلّي استفاده كنيد. راحت و بي‌دردسر.
وااااااااااي
آقاي موشح اينقدر زندگي رو فلسفي هم خوب نيست نگاه كنيما
اينهايادگاري هايي ميشن براي آيندگان ما,كه بنظرم خيلي هم خوب هستدوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۷:۰۳ عصر
پاسخ: درست مي‌فرماييد. راستش من سعي مي‌كنم فلسفي نگاه نكنم. ولي فلسفه دست از سرم بر نمي‌دارد. چه بايد كرد؟! يادم هست اوايلي كه مطالعه فلسفه را آغاز كرده بودم، مدتي نام دوستان و هم‌كلاسي‌هايم را فراموش مي‌كردم. وقتي مي‌ديدمشان، مِنّ و مِنّ مي‌كردم تا نام‌شان بلكه يادم بيايد. يك‌جايي يكي از دوستاني كه بيشتر در فلسفه كار كرده بود را ديدم، مي‌دانيد چه گفت؟! مي‌گفت او نيز وقتي فلسفه زياد مي‌خواند دچار اين‌طور فراموشي‌ها مي‌شد. مي‌گفت: ذهن آدم وقتي درگير كليّات مي‌شود، جزئيّات را فراموش مي‌كند و نگه نمي‌دارد!!! نمي‌دانم نظرش درست بود يا نه، ولي... اين را براي خودم تجربه كرده‌ام... اين‌كه... بله، من گاهي كه يادم باشد با بچه‌ها در يك قاب قرار مي‌گيرم، تا عكس مشترك داشته باشيم، اما مشكل اين است كه دو سه سال يك‌بار اين مطلب يادم مي‌افتد! :)

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN