نظردهنده: ....

ممنونم از شف مريم. اما من دستور اين ماهي رو كه به شكل ميگو درآورده رو ميخوام؟
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۶:۰۶ صبح
پاسخ: ميگو؟! منظورتون گرفتن استخوانهاي ماهي است؟ يك روشي را از آموزشگاه ياد گرفته كه قزلآلا را پس از پاك كردن به صورت كامل بدون استخوان كرد. فكر نكنم كاري باشد كه قابل نگارش باشد. شايد مهارتيست كه بايد ديد. يك جور خاصي استخوانها را خارج ميكنند كه كل اسكلت بيرون ميآيد! منم هم بلد نيستم راستش! ولي سؤال ميكنم ببينم ميتواند بنويسد براي شما يا خير. ممنون از توجه شما.

البته فكر كنم اونيكه من ديدم مرغ هستش
بسيار عالي
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۶:۰۷ صبح
پاسخ: راستش متوجه نشدم. دستور كدام ماهي يا كدام مرغ. شايد منظور شما زرشكپلوبامرغ است؟ همان كه برنج را به صورت كاسه در آورده و كنار ران مرغ گذاشته و با زرشك تزيين كرده؟ آها... فهميدم، شايد آن سينه مرغ را ميگوييد كه گرد گرد مثل رولت در آورده و روي مرصعپلو چيده است؟ پ.ن. پرسيدم. مريم پاسخ داد: «1. فيله مرغ را مزهدار ميكنيم. 2. به صورت نوار برش ميزنيم. 3. به صورت رول در آورده و در ماهيتابه بدون روغن قرار ميدهيم. 4. در را بسته و يك ربع ميپزيم تا با بخار خودش بپزد. 5. زعفران و كره آب كرده اضافه ميكنيم و با در بسته ده دقيقه ديگر ميپزد. خاموش ميكنيم و در را برميداريم و آماده است. رولها خودشان ميچسبند و باز نميشوند.» موفق باشيد.