نظردهنده: ام

راهكار فوق العاده اي بود خيلي لذت بردم
سهشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۳:۴۱ عصر
پاسخ: ميدانيد جالبي اين راهكار چيست؟ اينكه كودك گمان ميكند بدترين و زشتترين كلمه در دنيا«نادان» است كه ميتوان با آن به خوبي عصبانيت را نشان داد. كمكم عادت ميكند. در هنگام عصبانيت هم در حقيقت عقل انسان ضعيف ميشود و اختيار انسان از دستش خارج ميگردد معمولاً تا حدّي، اينجاست كه «عادت» خود را نشان ميدهد و بدون اختيار واژه «نادان» را بر زبان جاري ميسازد. درست است؟