نظردهنده: گمنام ، بي نام و نشان و ...

من همان ت هستم و خيلي از اسامي ديگري كه دو ساله پيش ذكر كردم و الان هيچ كدام را يادم نيست
البته هر از گاهي به وبلاگ شما سر مي زنم و مطالعه مي كنم
موفق باشيد
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۲۱ عصر
پاسخ: عجب... جداً نگران بودم... دو سالي نگران شما بودم. حقيقتاً بارها به ياد شما افتادم و آن بيماري خاص... نگران بودم كه خداي نكرده... خدا را شكرگزار هستم. الحمدلله كه بهبودي حاصل شده؟! إنشاءالله بهتر هستيد؟ خيلي خوشحال شدم. قدم رنجه فرموديد. حلقه ثالثه شهيد ره را به اتمام رسانديد؟ مشغول مطالعه و تحصيل چطور؟ هستيد؟ ادامه ميدهيد؟