به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: گمنام
خوبه ميتونه همين جورباشه اما
فكركن يه روزبخوان طلاق بگيرن چي ميشه؟؟؟؟؟
راستي عكستون مثل سني ها وهابي ها{خداي نكرده}افتاده اماشك دارم سني باشين هم بخاطر سيدبودنتان هم براعكس امام رضا
اكه سني هستين بگين كه ديگه نيايم
يكشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ - ۲:۱۰ عصر
پاسخ: يعني هر كي يه پارچه سفيد بندازه سرش از ولايت ائمه اطهار - عليهم السلام - كه جان ناقابلم فدايشان باد، خارج مي شود؟! اين تصوير مربوط به يكي از سفرهاي خارج از كشور است. وهابيها هم ظاهراً چفيه چهارخانه قرمزسفيد نمادشان است. ممنون از نظر لطف شما.
خدانكنه ازولايت ائمه خارج بشيم شيعه بودن مابزرگترين نعمت ولطف خداست درحق ماست اخه مگه ميشه مسلمان بودوعلي راقبول نداشت؟؟؟؟مسلماني يعني علي وعلي يعني مسلماني
به شيعه بودنمان افتخارميكنم
خداروشكركه شيعه هستين
عكستون ادم رويادسني هاي متعصب ميندازه منم بشدت ازسني هاتنفردارم چه كنم دست خودم نيست حتي نميخام تودنياي مجازي هم ببينمشون!!!!!!!!!
يكشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ - ۷:۰۱ عصر
پاسخ: سلمان اگر سلمان شد، شيعه ترين شيعه، منا اهل البيت، كه جسم بي جانش پس از مرگ به احترام ورود حضرت امير ع نيم خيز شد و تعظيم كرد، چون در طول حيات هماره پاي جاي پاي حضرت مي گذاشت؛ نه پس، نه پيش. اگر در كلام و فعل اهل بيت عصمت و طهارت برخوردي با اهل سنّت ديده نشود، جايز نيست به گمانم پيشتر رفتن و تعدّي بر آنان كردن. و من نديده و نشنيده ام چنين مطلبي. البته كه حساب غاصبين و مجرمين واقعي جداست، آن متقلّبان فريبكار كه لعن و طعن آنان در حديث قدسي زيارت عاشورا نيز «بي نام» آمده است. اما عامه اهل سنّت حكايت جدايي دارند. وهابيان را هم داخل اهل سنت نكنيد كه بُعدشان از فرَق سني مانند دوري بهاييان از شيعه است. پروردگار جزاي خيرتان دهاد.
راستي عيدمون مبارك
انشاااظهورش!
همه گويند به تعجيل ظهورش صلوات
كاش اين هفته بگويند تبريك به حضورش صلوات
(اللهم صل علي محمدوآل محمد)
يكشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ - ۷:۰۵ عصر
پاسخ: ان شاء الله.
اين قدر تعجب آور بود ؟!!!!!!
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۵:۱۶ عصر
پاسخ: تعجب از فرمايش شما نبود، تعجب از اطلاع شما بود؛ اين‌كه مي‌دانيد اين مطلب را... :)
بيماري را باهاش كنار اومدم به ان وحشتناكي كه من فكر مي كردم نبود
در ان زمان درس را كلا رها كردم اما يك سالي ست كه دوباره شروع كردم
هم حوزه هم دانشگاه (حقوق )
حوزه حلقه ثالثه مي خونيم البته اولاشم دانشگاه اصول مظفر
يك سوال براي حلقه ثالثه قم شرح نديديد؟
ايدكم الله
يكشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۱۶ عصر
پاسخ: جامعةالمصطفي يك شرحي چاپ كرده است. البته من نديده‌ام فقط خبرش را شنيده‌ام. اگر كمكي به تحصيل شما مي‌كند، مي‌توانم تهيه نموده و براي‌تان ارسال كنم. خوشحالم كه مسأله بيماري حل شده. إن‌شاءالله در دانشگاه و حوزه موفق و مؤيد باشيد و به بازوي توانمندي براي علم و دانش جامعه اسلامي بدل گرديد. ايدكم الله.
از لطفتون مچكرم بايد خودم بيام قم شرح را ببينم چه جوريه به دردم مي خوره يا نه . شايد بهانه اي شود براي قم امدن و سري به پاساژقدس زدن :)
ان شا الله روزگار براي همه مسلمين خوب بگذرد و خوش بگذرد .
اجركم عند الله
يكشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۴:۵۰ عصر
پاسخ: اسباب خرسندي مي‌شد اگر خدمتي از حقير برمي‌آمد. مؤيد باشيد.
من معمولا همه ي برنامه هاي شما را مي گرفتم و مي خواندم
قصدم طالع بيني نبود
اولش هم كه اين مطلب را خواندم گفته بوديد كه نام گزاري كودكان است براي دختر خاله ام مي خواستم
من نمي دانستم طالع بيني ست
چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸ صبح
پاسخ: تشكر. نظر لطف شما به وبلاگ حقير است كه «معمولاً» آن را مي‌خوانيد. اميدوارم جزء كساني نباشم كه با نوشتن لاطائلات وقت ديگران را تلف مي‌نمايند و فرصت‌ها را نابود مي‌سازند. اميد كه آن‌چه نوشته مي‌شود ارزش خواندن داشته باشد. موفق باشيد.

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN