به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: كروم بوك تبلت شو
سلام عليكم براي كارهايي مثل نوشتن پايان نامه سطح چهار فقه و اصول (فكر كنم ورد به شكل آنلاين قابل اجرا باشد در ميكروسافت 360 احتمالا) و استفاده از نرم افزارهاي نور (به صورت آنلاين) و وبگردي كارهايي در اين حد كروم بوك كافي است؟ اگر پاسخ مثبت است كروم بوك استوك از نظر دوام باتري و سرعت و كارايي يك دستگاه استوك مشكلي ندارد؟ براي خريد كروم بوك استوك يا نو كدام فروشگاه در شهر قم را توصيه مي كنيد؟ نسخه هايي كه امكاناتي مثل اينكه صفحه نمايش برمي گردد و مثل تبلت مي شود نسبت به قيمت گرانترشان ارزش خريد دارند؟ تشكر فراوانشنبه ۲۴ آبان ۱۳۰۴ - ۵:۱۸ عصر
پاسخ: سلام. چون با كروم‌بوك كار نكردم، اطلاعي درباره آن ندارم. در پناه خدا.
تشكر از توجه شما ، غير از بحث سيستم عامل ، مي توانيد مغازه اي جهت خريد لپ تاپ هاي استوك معرفي بفرماييد (فرقي نمي كند ويندوز يا كروم بوك). چه در قم يا خريد اينترنتي از تهران؟ نگران هستم كه سالم نباشند و يا باتري شان خيلي فرسوده شده باشد. تشكريكشنبه ۲۵ آبان ۱۳۰۴ - ۹:۱۲ صبح
پاسخ: من از ايشان قبلاً‌ خريد كرده‌ام. مغازه حضوري ندارند. ولي قم هستند، طلبه هم هستند. فروش اينترنتي دارند. البته تحويل حضوري هم انجام مي‌دهند. با تست و پشتيباني. هم كروم‌بوك دارند و هم اپل و هم ويندوزي. در ايسام هم غرفه فروش دارند. اين سايت ايشان است: http://www.zerotoone.ir
تشكر از توجه و پاسخ حضرتعالي ،خيلي لطف كرديد. ممنون از كمك خوبتان. ان شاء الله كه در ثواب استفاده مفيد از لپ تاپ خريداري شده شريك باشيد ، با ايشان تماس مي گيرم . با تشكر فراوان،دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۰۴ - ۷:۴۲ صبح
پاسخ: التماس دعا و در پناه حضرت حق.
سلام عليكم ، ضمن تبريك ايام ولايت حضرت زهرا س، براي سفارش نصب اولين بار يك ويندوز ده روي يك لپ تاپ قديمي كه ويندوز هفت دارد (به همراه نصب تمامي درايورها و حل مشكلات احتمالي يافتن درايورها و ناسازگاري هاي احتمالي سخت افزار) ، در شهر قم دنبال يك متخصص هستم. خيلي علاقمند هستم كه پيشنهاد حضرتعالي را اجرا كنم. با تشكر فراوان از لطف حضرتعاليپنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۰۴ - ۸:۲۰ صبح
پاسخ: سلام. خيايان صفائيه، پاساژ مرواريد و ستاره، طبقه بالا كه تشريف ببريد، چندين مغازه هستند كه به‌صورت حرفه‌اي نصب ويندوز انجام مي‌دهند. فروشگاه «خانه وب» و «حامي» از مواردي هستند كه بنده خودم مراجعه داشته و خيلي از كارشان راضي بودم. در پناه خدا

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN