نظردهنده: كروم بوك تبلت شو

سلام عليكم براي كارهايي مثل نوشتن پايان نامه سطح چهار فقه و اصول (فكر كنم ورد به شكل آنلاين قابل اجرا باشد در ميكروسافت 360 احتمالا) و استفاده از نرم افزارهاي نور (به صورت آنلاين) و وبگردي كارهايي در اين حد كروم بوك كافي است؟ اگر پاسخ مثبت است كروم بوك استوك از نظر دوام باتري و سرعت و كارايي يك دستگاه استوك مشكلي ندارد؟ براي خريد كروم بوك استوك يا نو كدام فروشگاه در شهر قم را توصيه مي كنيد؟ نسخه هايي كه امكاناتي مثل اينكه صفحه نمايش برمي گردد و مثل تبلت مي شود نسبت به قيمت گرانترشان ارزش خريد دارند؟ تشكر فراوان
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۰۴ - ۵:۱۸ عصر
پاسخ: سلام. چون با كرومبوك كار نكردم، اطلاعي درباره آن ندارم. در پناه خدا.

تشكر از توجه شما ، غير از بحث سيستم عامل ، مي توانيد مغازه اي جهت خريد لپ تاپ هاي استوك معرفي بفرماييد (فرقي نمي كند ويندوز يا كروم بوك). چه در قم يا خريد اينترنتي از تهران؟ نگران هستم كه سالم نباشند و يا باتري شان خيلي فرسوده شده باشد. تشكر
يكشنبه ۲۵ آبان ۱۳۰۴ - ۹:۱۲ صبح
پاسخ: من از ايشان قبلاً خريد كردهام. مغازه حضوري ندارند. ولي قم هستند، طلبه هم هستند. فروش اينترنتي دارند. البته تحويل حضوري هم انجام ميدهند. با تست و پشتيباني. هم كرومبوك دارند و هم اپل و هم ويندوزي. در ايسام هم غرفه فروش دارند. اين سايت ايشان است:
http://www.zerotoone.ir

تشكر از توجه و پاسخ حضرتعالي ،خيلي لطف كرديد. ممنون از كمك خوبتان. ان شاء الله كه در ثواب استفاده مفيد از لپ تاپ خريداري شده شريك باشيد ، با ايشان تماس مي گيرم . با تشكر فراوان،
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۰۴ - ۷:۴۲ صبح
پاسخ: التماس دعا و در پناه حضرت حق.

سلام عليكم ، ضمن تبريك ايام ولايت حضرت زهرا س، براي سفارش نصب اولين بار يك ويندوز ده روي يك لپ تاپ قديمي كه ويندوز هفت دارد (به همراه نصب تمامي درايورها و حل مشكلات احتمالي يافتن درايورها و ناسازگاري هاي احتمالي سخت افزار) ، در شهر قم دنبال يك متخصص هستم. خيلي علاقمند هستم كه پيشنهاد حضرتعالي را اجرا كنم. با تشكر فراوان از لطف حضرتعالي
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۰۴ - ۸:۲۰ صبح
پاسخ: سلام. خيايان صفائيه، پاساژ مرواريد و ستاره، طبقه بالا كه تشريف ببريد، چندين مغازه هستند كه بهصورت حرفهاي نصب ويندوز انجام ميدهند. فروشگاه «خانه وب» و «حامي» از مواردي هستند كه بنده خودم مراجعه داشته و خيلي از كارشان راضي بودم. در پناه خدا