نظردهنده: كاراگاه خصوصي

مطالب پربارتان را خوانده و بسيار لذت بردم.
از آنجاييكه وبگاه
كاراگاه خصوصي نيز پر بازديد است در صورت علاقه شما اقدام به تبادل لينك نماييم
نام لينك : كاراگاه خصوصي
آدرس : http://karegah-khosoosi.blog.ir
با تشكر
كاراگاه خصوصيچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۴۵ عصر
پاسخ: تشكر.
پاسخ: مگر در ايران هم «كارآگاه خصوصي» داريم؟! تجسس براي «كشف خيانت زن و شوهر» مگر كار خوبي است؟! اصلاً مگر «حلال» است؟! يافتن مشخصات افراد از طريق كد ملي و شماره تلفن مگر فعاليت پسنديده و ارزشمنديست؟! افزايش دشمني ميان مردم و دامن زدن به اختلافات خانوادگي مگر صحيح است؟! در عالمي كه خداوندش، خالقش، خود را «ستار العيوب» مينامد، مگر رسوايي و بيپردهسازي اعمال بندگان كاري حسن است كه فردي به آن ببالد و افتخار كند؟! اگر جرمي اتفاق افتاده كه كشور دادگاه دارد و قاضي و قاضي تحقيق و دادستان و هزار بازرس و مسئول مرتبط... ديگر اين چه صيغه نامشروعيست كه يكي دنبال رسوايي اعمال مردم باشد و آنها را با افتخار به جان هم بياندازد؟! اينكه دوربين عكاسي بردارد و برود از خلافهاي پنهان مردم عكس و فيلم تهيه كند و به طرف مقابلش برساند، تا آنچه پنهان بوده آشكار كند؟! اينها ترويج فساد است و بر هم زدن آرامش عمومي. در جامعهاي كه حفظ وحدت در آن شعار دين است، اينكه ما انسانها با هم، ما مسلمانها، بدون اطلاع و خبر از نقصها و عيوب يكديگر زندگي كنيم، كه بتوانيم زندگي كنيم، مگر جايي براي كارآگاه خصوصيبازي هم پيدا ميشود؟! اگر قرار باشد پردهها بيافتد «در شهر هر آنچه هست گيرند» لازم ميآيد! و اين خلاف مصلحت اجتماعي مردم است، بشر است. پردهها را خداوند روز محشر كنار خواهد زد و زشتيها رسوا خواهد شد، ولي جايش اين دنيا نيست كه امتحان مخدوش ميشود و فضاي آزمون و آزمايش خراب ميگردد. اينهمه تأكيد دين مبين اسلام و بزرگان و معصومين ع به حسن ظن پس به كجا خواهد رفت با اين عمل ناپسند؟! تجّسس در امور پنهان مردم كردن؟! اين است دين و دينداري؟! حاشا و كلّا. اينها خدمت نيست، اينها خيانت است. برحذر باشيد.