به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: كاراگاه خصوصي
مطالب پربارتان را خوانده و بسيار لذت بردم.
از آنجاييكه وبگاه كاراگاه خصوصي نيز پر بازديد است در صورت علاقه شما اقدام به تبادل لينك نماييم
نام لينك : كاراگاه خصوصي
آدرس : http://karegah-khosoosi.blog.ir
با تشكر
كاراگاه خصوصيچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۴۵ عصر
پاسخ: تشكر.







كاراگاه خصوصي با تجربه سالها كار در ادارات پليس در خدمت شما
كشف مخفيگاه و دستگيري كلاهبرداران فراري
تعقيب و مراقبت
پيدا كردن دختران فراري شما
همكاري با وكلاي دادگستري
كشف مدارك بيگناهي متهمين
پيدا كردن اموال قابل توقيف
كشف خيانت هاي زن و شوهر
پرينت مكالمات تلفن
دريافت مشخصات افراد از طريق كد ملي يا شماره تلفن
و دهها خدمت ديگرچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۵۲ عصر
پاسخ: مگر در ايران هم «كارآگاه خصوصي» داريم؟! تجسس براي «كشف خيانت زن و شوهر» مگر كار خوبي است؟! اصلاً مگر «حلال» است؟! يافتن مشخصات افراد از طريق كد ملي و شماره تلفن مگر فعاليت پسنديده و ارزشمندي‌ست؟! افزايش دشمني ميان مردم و دامن زدن به اختلافات خانوادگي مگر صحيح است؟! در عالمي كه خداوندش، خالقش، خود را «ستار العيوب» مي‌نامد، مگر رسوايي و بي‌پرده‌سازي اعمال بندگان كاري حسن است كه فردي به آن ببالد و افتخار كند؟! اگر جرمي اتفاق افتاده كه كشور دادگاه دارد و قاضي و قاضي تحقيق و دادستان و هزار بازرس و مسئول مرتبط... ديگر اين چه صيغه نامشروعي‌ست كه يكي دنبال رسوايي اعمال مردم باشد و آن‌ها را با افتخار به جان هم بياندازد؟! اين‌كه دوربين عكاسي بردارد و برود از خلاف‌هاي پنهان مردم عكس و فيلم تهيه كند و به طرف مقابلش برساند، تا آن‌چه پنهان بوده آشكار كند؟! اين‌ها ترويج فساد است و بر هم زدن آرامش عمومي. در جامعه‌اي كه حفظ وحدت در آن شعار دين است، اين‌كه ما انسان‌ها با هم، ما مسلمان‌ها، بدون اطلاع و خبر از نقص‌ها و عيوب يكديگر زندگي كنيم، كه بتوانيم زندگي كنيم، مگر جايي براي كارآگاه خصوصي‌بازي هم پيدا مي‌شود؟! اگر قرار باشد پرده‌ها بيافتد «در شهر هر آن‌چه هست گيرند» لازم مي‌آيد! و اين خلاف مصلحت اجتماعي مردم است، بشر است. پرده‌ها را خداوند روز محشر كنار خواهد زد و زشتي‌ها رسوا خواهد شد، ولي جايش اين دنيا نيست كه امتحان مخدوش مي‌شود و فضاي آزمون و آزمايش خراب مي‌گردد. اين‌همه تأكيد دين مبين اسلام و بزرگان و معصومين ع به حسن ظن پس به كجا خواهد رفت با اين عمل ناپسند؟! تجّسس در امور پنهان مردم كردن؟! اين است دين و دين‌داري؟! حاشا و كلّا. اين‌ها خدمت نيست، اين‌ها خيانت است. برحذر باشيد.

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN