فكر كنم شما فكر كرديد بنده از اقوام همسرتان هستم شما گفتيد كه مطالب را براي نظر مخاطبين گذاشتيد ايا جوابي كه شما به بنده داديد جواب كسي ست كه يك تحليلگر وقايع اجتماعي ست يا يك انساني كه مي خواهد از خود دفاع كند و سريع عكس العمل نشان مي دهد اگر برخوردتان با همسرتان هم اينقدر شكاكانه وتدافعي بوده كه بنا بر جوابهاي شما به همه پستهاي مخالفين اعم از بنده و غيره اينجانب ،چنين استنباط ميشود اگر ناراحت نميشويد بايد كمي هم به همسرتان حق داد در ضمن بنده در سال جاري ناظر سه پرونده طلاق بودم وطلاقهاي طلاب را هم ديده ام .توجيه هاي طلاب .لذا مي گويم دلايلي كه شما در اين وبلاگ مطرح كرديد علت طلاق نميشه من نمي دانم كي مقصره اما علت اصلي هم اين چيزها نيست حالا اين پرونده مي خواد مال خود شما باشد يا كس ديگر حرف بنده همين است در ضمن اسم هر كي هر چي را به خاطر اين گذاشتم كه در نظر قبلي در وبلاگ هم اسمم را هنري لورا يا هر چي گذاشته بودم اما دوست دارم هر دفعه يك اسم بگذارم اشكالي داره مخالف با قوانين عقلي و نقلي ست در ضمن شما به نظر بنده توجه كنيد نه جنسيت بنده
البته اين هم يك شگرد براي خفه كردن مخاطب است
اگر ناراحت نميشويد اين را هم بگويم كه با توجه به مطالبي كه در سايت نوشتيد شما دچار عجب و غرور هستيد اين را ننوشتم كه توهين كنم بلكه نوشتم تا نهي از منكر كنم البته مشخص است كه شما دروس حوزه را دقيق خوانديد و فرد علمي هستيد به كامپيوتر هم كه تسلط داريد ولي فكر ميكنم همين كه از ديگران بالاتر بوديد باعث شده كه كه خود را بالاتر از همه ببينيد حتي پدر زن كه استاد شما بوده بالاخره هم بزرگتره وهم بالاخره شما اگر يك كلمه هم از او ياد گرفته باشيد حق شاگردي را بايد رعايت كنيد حتي اگر او بد اخلاقترين ادم روي زمين باشد (البته اينها ذهنياتي ست كه اينجانب بر اساس مطالب وبلاگ گرفته ام شايد ذهنياتم اشتباه باشد)اميدوارم در اين پست ديگر توهين نكنيد و واژگاني هم چون خودتي را به كار نبريد وقتي خواندم از اخلاق طلبگي شما متحير شدم
پيامرسان
ايميل
ذخيره