نظردهنده: ونور

عالي
يكشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۵:۵۷ عصر
پاسخ: ممنون! :)

هنر زيباييست . قابل مقايسه با نظم نيست به نظر من.
يكشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ صبح
پاسخ: تشكر از نظر شما.

عالي بود اما بنظرمن درهرصورت با اون معلم بايد صحبت وبرخورد بشه.
چهارشنبه ۱۲ دي ۱۳۹۷ - ۳:۴۰ عصر
پاسخ: صحيح ميفرماييد. ولي من خودم شخصاً خيلي اهل گرفتن حق و حقوق نيستم. معمولاً گرفتن آنها را به خدا واگذار ميكنم. روحيهام اينطور است. دعوا كردن و بحث و درگيري حالم را خراب ميكند. البته خدا را شكر اين مسأله حل شد. مريم روز بعدش برگهاش را گرفت و «خيلي خوب» گرفته بود. اما اگر خلاف اين هم ميشد، فوقش يك نامه مينوشتم و ميدادم ببرد مدرسه و به معلّم يا مدير بدهد. سه چهار سال پيش، مسأله ديگري پيش آمده بود و ناچار شدم يك نامه نيمصفحهاي براي معلّمش بنويسم. نامه را كه رساند، مسأله حل شد. ممنونم از تذكّري كه فرموديد. در پناه حق.

با سلام وعرض ادب
آفرين به سيده مريم
ولي غيبت از همسرسابق خوب بنظر نمياد.
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ صبح
پاسخ: سلام. غيبت؟ متوجه نميشوم! غيبت يعني گفتن بدي يك نفر در پنهاني. طوري كه خودش نباشد و خبر نشود. درست است؟ اين طور نيست؟ من اگر مثلاً عيبي از شما را يواشكي و بدون حضور شما بگويم ميشود غيبت. درست؟ من كه اين طور ياد گرفتهام. آيا وبلاگ يك جاي مخفي و پنهان است؟ يعني غايب است از آن فرد؟ وقتي در وبلاگ نوشتهام كه كاملاً آشكار است و تمام عالم و آدم ميتوانند بخوانند، حتي خود آن فرد، آيا اين هم داخل در موضوع غيبت ميشود؟ من كه متوجه نميشوم. اگر ميفرموديد: تهمت، بيشتر قابل قبول بود تا غيبت. كه البته آن هم دلايل و بيّنههاي فراواني وجود دارد كه نيست. يعني تهمت نيست. چون عين واقعيت است. آدمي كه تقريباً هر روز ساعت 11 ظهر از خواب بيدار شود، خب اين تنبل است ديگر. شوهر خودش صبحانه آماده كند و بخورد و برود سر كار، بعد كه بر ميگردد خانه، زن تازه از خواب پا شده و هنوز نهار آماده نكرده! خانه را هم تميز نميكند و دو هفته يكبار تلفن ميكند كارگر بيايد و نظافت كند. خب اين نامش چيست؟ نصف شب هم كه مريم از خواب بيدار ميشود به شوهرش بگويد: يه شير خشك درست كن بده بچه بخوره! و شوهر هم شير بچه را بدهد، خب من كه نام اين را تنبلي ميگذارم و اسم ديگري به ذهنم نميرسد. چرا ميرسد، ولي خب بيادبيست. با ادبترين عنوان براي آن همان تنبليست! :) ممنون از نظر شما. اميدوارم تنبل نباشيد. تنبلي يك بيماري خيلي خطرناك است. البته خانواده آنها براي تنبلي اسم مستعار گذاشته بودند و ميگفتند: ما شيرازيها دلگندهايم! هاهاها... :)

سلام دوباره
خب رعايت حق در اين مسائل سخته و تقواي زياد ميخواد. من كه فعلا ندارم و اميدوارم شما داشته باشيد. باز هم آفرين به سيده مريم. آشپزي يا برنامه نويسي يا هر رشته اي كه خداوند در او به وديعت گذاشته.... به اميد موفقيتش به شرط انسانيت.
يكشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ صبح
پاسخ: سلام. سپاسگزارم از اينكه همچنان خواننده وبلاگ حقير هستيد. ممنون از دعاي خير شما. در پناه خدا.

عالي
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۴:۲۹ عصر
پاسخ: سپاسگزارم.

عالي
شنبه ۷ دي ۱۳۹۸ - ۴:۲۲ عصر
پاسخ: ممنونم از لطف شما.

سلام اگه دوست داشتيد اضافه كردن ماست يا دوغ به جاي آب رو در خمير امتحان كنيد.
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۳:۱۴ عصر
پاسخ: سلام. ممنونم از پيشنهادتان. إنشاءالله تجربه خواهم كرد. در اولين فرصت. در پناه خدا.