نظردهنده: همچنان برادر ديني شما

سلام
![]()
و با تشكر از توجه شما به اظهارات اين حقير
اميدوارم آنچه خير شما و فرزندانتان در آن است به فضل الهي نصيبتان شود . و خوشحالم كه با شما آشنا شدم . اميدوارم مرا به خاطر زياده گويي هايم حلال كنيد و خوشحال ميشوم با مطالعه وبلاگ شما بر دانش خود بيفزايم بويژه از دانش كامپيوتر شما كه به شخصه در اولين ورودم به وبلاگ شما برايم خيلي جالب بود . اگر اجازه دهيد در موارد ديني و كامپيوتري در موارد مورد نياز از راهنمايي هاي شما استفاده كنم . با تشكر و آرزوي موفقيت
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱:۱۰ صبح
پاسخ: سلام. بزرگوار هستيد. بنده شرمنده هستم اگر خداي نكرده تندي در كلامم بوده و يا از مسير ادب خارج شده باشم. نه دانايي به كار انسان ميآيد در جهان و نه علم. آنچه جايگاه آدمها را در عالم خلقت معيّن و مشخص ميسازد «عمل» است. آدمها به قدر عمل خود اوج ميگيرند و به تقواست كه طبقهبنديشان ميكنند. اميد كه عملمان صحيح باشد و مقبول افتد، هماره مرد عمل باشيم و هرگز ترك نكنيم! :)