نظردهنده: هلنا

با عرض پوزش يك سوال ديگه,در قسمت طالع و كوكب نياز هست گزينه اي رو انتخاب كنيم يا همه موارد را بايد بزنيم؟واگر قرار به انتخاب هست بر چه اساسي؟
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ عصر
پاسخ: انتخاب طالع و كوكب با خود شماست. يعني در حقيقت اين نرمافزار يك كار معكوس را انجام ميدهد. فرمولي كه معمولاً در كتابهاي اينچنيني نوشتهاند صرفاً براي تعيين طالع افراد بر اساس نام خودشان و نام مادرشان است (بر فرض اينكه صحيح باشد و واقعاً چنين فرمولي كار كند!!!) من اما آمدم و فرمول را بر عكس كردم. يعني با گرفتن نام مادر، نامي را پيشنهاد ميكنم كه طالعي را كه شما دلتان بخواهد داشته باشد!!! خب، حالا اين ديگر بستگي به شما دارد كه طالع سعد اعظم، سعد اكبر، سعد اصغر، ممتزج، نحس اصغر يا نحس اكبر بخواهيد! البته براي اينكه سوء استفاده نشود، سه طالع آخر را از نرمافزار حذف كردم. اين كه كدام طالع را انتخاب ميكنيد و كدام كوكب را، تابع خواست شماست. (غرضم اين بود كه بفهمانم طالعي كه با يك نرمافزار و يك اسمگذاري قابل انتخاب باشد، در حقيقت هيچ اثر واقعي در زندگي انسان ندارد و صرفاً يك بازي بيشتر نيست. آنوقت ببينيد چطور مردم ميروند و پول ميدهند به بعضي رمّالها تا با همين فرمول، بگويند طالع آنها چگونه است!)